Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه قضایی در مبارزه با مفسدان و فتنه گران و تامین امنیت کشور نقش بی بدیلی دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ همزمان با هفته قوه قضاییه، مراسم معارفه دادستان جدید قزوین روز شنبه با حضور حجت الاسلام موسوی معاون اول دادستان کل کشور، آیت الله اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، اعلایی استاندار، شعبانی رئیس کل دادگستری استان، روح الله عباسپور رئیس مجمع نمایندگان و فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، شهردار، فرماندار، مدیران دستگاههای اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، قضات و مدیران دستگاه قضا در دادگستری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علی اسلامی در این مراسم گفت: اگر دستگاه قضا نباشد تولیت نظام احساس نمی شود و ۸۰ درصد امور کشور امروز با قضات و فعالان این عرصه انجام می شود و ارتباط دارد.

وی بیان کرد: از امنیت محله تا خلع ید معاندین و به زانودرآوردن فتنه جویان همه توسط دستگاه قضا انجام می شود و این حساسیت و جایگاه باید مورد توجه جدی قرار گیرد و حمایت شود.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از مبارزه با خیانت و چپاول تا اختلاس و از حفظ بیت المال و مبارزه با رانت و ویژه خواری تامسایل روزمره باید به نقش دستگاه قضا باور داشت و اذعان کرد.

اسلامی گفت: دادستان جدید در تاکستان منشا خدمات موثری بودند و امیدواریم در مرکز استان نیز از خدمات ایشان مردم بهره مند شوند.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: البته دست اندازهای زیادی در شهر تاکستان ایجاد شده و در فتنه و تخریب حوزه علمیه تاکستان پرونده هایی تشکیل شد که هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته و خاک می خورد که امیدواریم در این زمینه تسریع شود.

وی بیان کرد: آقای رجبی در زمانی که دادستان تاکستان بودند توانستند برخی از دست اندازها را بردارند و موجب استقلال دستگاه قضا شدند اما همچنان برخی کارها باید مورد رسیدگی جدی تری قرار گیرد.

در ادامه محمد قاسمی دادستان سابق قزوین گفت: در هفته قوه قضاییه یاد شهید بهشتی را گرامی می داریم و راهش را ادامه خواهیم داد.

دادستان سابق قزوین تصریح کرد: با گذشت ۴ دهه امروز بسیاری از موضوعاتی که شهید بهشتی پیش بینی کرده بود در عمل نیز پیاده شده و نقش این شهید در اعتلای دستگاه قضا بی بدیل است.

قاسمی بیان کرد: دستگاه قضایی استان با محدودیتهای عدیده ای مواجه است که در سفر رئیس جمهور مصوباتی داشتیم که می تواند در کاهش مشکلات این دستگاه موثر باشد.

وی گفت: امیدواریم با مدیریت دولت مردمی و حمایت استاندار از دستگاه قضا بتوانیم با رفع کمبودها زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم را مهیا کنیم.

قاسمی یادآورشد: در دادسرا با حضور میدانی همکاران در پیشگیری از جرم، احقاق حقوق عامه، خدمت به مردم گام های موثری برداشته شد که امیدواریم این خدمت جهادی با حضور دادستان جدید شتاب گیرد.

این مسئول قضایی اظهارداشت: در حوزه پیشگیری و صیانت از منابع آبی و تغییر کاربری اراضی اقدامات خوبی در استان انجام شده است که امیدواریم تداوم یابد.

وی افزود: اگر خدمتی شده که مردم راضی هستند با تلاش مجموعه همکاران قضایی صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

در ادامه حسین رجبی به عنوان دادستان جدید قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی اسلامی امام جمعه تاکستان دادستان جدید دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه

ذبیح الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشییع پیکر یک شهید گمنام در این شهرستان اظهار کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهر نرجه تاکستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با این شهید والا مقام امروز یکشنبه همزمان با نمازمغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان و با حضور گسترده مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تاکستان اضافه کرد: همچنین پیکر پاک این شهید دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد موسی بن جعفر (ع) شهر نرجه تا پارک پردیسان برروی دستان مردم ولایت مدار تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 6097494

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم