Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان باقری، بازیکن سابق رده امید باشگاه استقلال در گفتگویی که در روزها و هفته های گذشته به عنوان یاغی جوان فوتبال شناخته شده بود و درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار داشت، فعلا در ارتباط با اتفاقات آن روزها صحبت خاصی نکرد اما درباره یک موضوع مهم نکاتی اظهارات مهمی را مطرح کرد:

ظاهراً قراردادت را با باشگاه استقلال رسمی کردی؟

بله! من از حالا به بعد در خدمت تیم بزرگسالان استقلال خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با باشگاه قرارداد رسمی بستید؟

بله و از این بابت خیلی خوشحالم.

چه صحبتی در این باره دارید؟

می‌خواستم بگویم از هوادارانی که بابت اتفاقات روز گذشته از من ناراحت شدند معذرت می خواهم. هم از هواداران و هم از دو نفر دیگر.

آن دو نفر چه کسانی هستند؟

اول آقای آجورلو معذرت می خواهم و بعد آقای سمیعی که واقعاً در این مدت تلاش خیلی زیادی کردند تا همه چیز به شکل خوبی جلو برود.

چطور؟

من در همه این سال‌ها که در باشگاه استقلال حضور داشتم هرگز چنین برخوردی را ندیده بودم و واقعا مشخص است که آقای آجورلو و آقای سمیعی دلشان به حال باشگاه استقلال می سوزد. من واقعا از این دو نفر و هواداران باشگاه استقلال معذرت می خواهم که در روزهای گذشته چنین اتفاقاتی افتاد که باعث ناراحتی آنها شد. اما فقط از آنها عذرخواهی می‌کنم و از هیچ کس دیگری معذرت خواهی نمی کنم.

برنامه ات برای حضور در جمع بزرگسالان استقلال چیست؟

قطعاً کار آسانی در پیش ندارم و می دانم که باید هر چقدر تا امروز تلاش می کردم آن را دوبرابر کنم. امیدوارم در این مسیر اول خدا و بعد هواداران حامی من باشند. من دیگر با تیم‌های پایه باشگاه استقلال نیستم و از دور جدید شروع تمرینات بزرگسالان کنار اعضای تیم اصلی استقلال خواهم بود.

258 258

کد خبر 1644932

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال مصطفی آجرلو باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد