Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" روز شنبه در جمع مسئولان قضایی شهرستان ملایر افزود: در این راستا قضات علاوه بر برقراری ارتباط بیشتر با روحانیون و مبلغان، آسیب‌های اجتماعی را به آنها منتقل کنند تا در سخنرانی‌ها و برنامه‌های خود به این موضوعات بپردازند.

وی رسالت مجموعه قوه قضاییه را رسالتی حساس و خطیری دانست و بیان کرد: مسئولان این قوه هر لحظه در حال امتحان و رشد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر با اشاره به تلاش قوه قضاییه در رسیدگی به اختلافات و مختومه کردن پرونده‌ها، ادامه داد: قوه قضائیه و قضات با بررسی‌ها و اجرای حق و عدالت، باید پرونده‌های رسیده را مختومه و از مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

حجت الاسلام برقراری گفت: عدالت دستور خداوند و قرآن است و روح عدالت باید در همه جامعه شکل بگیرد.

وی اظهار داشت: این اوج کمال است که امیر مومنان علی(ع) میهمان درگاه خدا در شب قدر است و این همان قدرت و عزتی بود که حضرت علی(ع) از عدالت به آن رسیده بود.

امام جمعه ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدا بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، یادآور شد: برخی نواقص و ضعف‌هایی که در قوانین وجود دارد، باید پیگیری و برطرف و یا قوانین جدیدی افزوده شود.

حجت الاسلام برقراری افزود: چنانچه این ضعف‌ها و نواقص برطرف شود، مردم می‌توانند به حق و حقوق خود برسند و حقی از کسی ضایع نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر نیز بیان کرد: دستگاه قضایی با توجه به محدودیت در اطلاع‌رسانی همواره در آماج بدبینی‌ها و سوء ظن‌ها است.

"مسلم سلگی" با بیان اینکه همکاران قضایی همچنان به حرکت بر مدار قانون و بی‌توجهی به شایعات در احقاق حق مردم ادامه دهند، افزود: فشارهای اقتصادی، فرهنگی و تحریم‌ها بر دستگاه قضایی نیز اثر گذاشته و سرریز پرونده‌های کلان است.

وی همچنین به صدور دستورات قاطع از طرف دستگاه قضایی و دادستانی این شهرستان در مورد احتکار کالاهای اساسی و گران فروشی‌ها اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ملایر از نظر برخورد با محتکران و متخلفان وضعیت آبرومندی داشت.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر درباره تعیین قیمت اجاره‌بها افزود: حداکثر سقف افزایش اجاره بها ۱۵ درصد اعلام شده و با بنگاه‌های مشاوران املاک که تحت نظارت حاکمیت هستند، در صورت عدم رعایت قانون به شدت برخورد می‌شود.

سلگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی گفت: آنچه همواره با شنیدن نام شهید بهشتی به ذهن خطور می‌کند، مظلومیت فراوان او است.

وی درباره مظلومیت شهید بهشتی گفت: زمانی‌که از شهید بهشتی خواستند در مقابل آماج و حملات علیه او از خود دفاع کرده و بیانیه صادر کند، در پاسخ گفت فرصت خدمت به مردم بسیار اندک است و باید از آن برای خدمتگزاری استفاده کند.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر تاکید کرد: ما نیز همچون شهید بهشتی به دنبال پاسخ به حواشی نیستیم و وقت خود را صرف احقاق حق خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا؛ هفتم تیر سالروز شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان و روز و هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ملایر دیوان عدالت اداری قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر دیوان عدالت اداری قوه قضاییه ملایر دیوان عدالت اداری قوه قضاییه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم