Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سومالی، امروز شنبه نمایندگان پارلمان سومالی به اتفاق آرا به حمزه عبدی بری به عنوان نخست وزیر رأی اعتماد دادند.

بنا بر نتیجه اعلام شده از سوی شیخ آدم محمد نور مدوبی، رئیس پارلمان سومالی، ۲۲۰ نفر از مجموع ۲۷۵ نماینده پارلمان که در جلسه حاضر بودند، به نخست وزیر معرفی شده از سوی رئیس جمهور رأی اعتماد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام نتیجه، حمزه عبدی بری، نخست وزیر جدید، سوگند قانون اساسی را در مقابل اعضای پارلمان یاد کرد و از اعتماد همگانی آنها تشکر کرد.

وی در سخنرانی خود اشاره کرد که کابینه اش دارای شایستگی خواهد بود و با پارلمان و سایر نهادهای قانون اساسی همکاری می کند.

پیشتر رئیس جمهور سومالی، حمزه عبدی بری را در پانزدهم ژوئن امسال به عنوان نخست وزیر به پارلمان معرفی کرده بود.

کد خبر 5523137

منبع: مهر

کلیدواژه: سومالی حسن شیخ محمود روسیه ایالات متحده امریکا اوکراین رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان عراق ترکیه عربستان سعودی سوریه اتحادیه اروپا مسکو افغانستان جنگ اوکراین نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین