Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، علی صالحی دادستان تهران در نشست خبری مشترک با علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری تهران که بمناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: دعاوی علیه رسانه‌ ها در سال ۱۴۰۰، ۳۱۹ فقره بوده که ۹۱ فقره مفتوح است و ۲۲۸ فقره مختومه و از این ۲۲۸ فقره،  ۱۸۹ فقره با منع تعقیب مختومه شده است و ۳۹ فقره منتهی به جلب و کیفرخواست شده است  و  صدور حکم محکومیت  ۲۰ فقره بوده و ۱۹ فقره منتهی به صدور برائت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناوین اتهامی نشر مطالب خلاف واقع و توهین و افترا بوده است که با جزای نقدی منتهی به صدور حکم شده است.

وی ادامه داد: تعداد شکایات علیه اصحاب رسانه در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

صالحی در پاسخ به سوالی درباره پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی گفت: پرونده در شعبه ویژه در دادسرای سرقت مسلحانه در حال رسیدگی است و تعدادی از متهمین دستگیر شدند و دو نفر از آن‌ها که از کشور به ترکیه فرار کرده بودند، بازداشت شدند که تاکنون به کشور بازنگشته‌اند. اموال سرقت شده کدگذاری شده و در خزانه بانک هستند و پرونده در حال رسیدگی است.

ادامه دارد...

 

منبع: ایسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرقت دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان