Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس داده‌های Chainalysis، با سرقت ۱۰۰ میلیون دلاری روز پنجشنبه، مجموع پول سرقت شده از طریق پلتفرم‌های ارز‌های دیجیتال از ابتدای سال به یک میلیارد دلار رسید.

به گزارش بازارنیوز پس از اینکه هکر‌ها روز پنجشنبه موفق شدند به پلتفرم هارمونی نفوذ کنند، بازار‌های ارز دیجیتال شاهد سرقت جدیدی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سومین سرقت عظیم در سال جاری پس از سرقت ۳۰۰ میلیون دلاری از Wormhole است و قبل از آن دکل ۶۲۰ میلیون دلاری رونین به سرقت رفته بود.

بر اساس داده‌های Chainalysis، مجموع پول سرقت شده از طریق پلتفرم‌های ارز‌های دیجیتال از ابتدای سال به یک میلیارد دلار رسیده است که به نظر می‌رسد این آخرین سرقت از ارز دیجیتال نباشد.


/ مهر

برچسب ها: مجموع سرقت‌ها ، ارز دیجیتال ، یک میلیارد دلار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RiE

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مجموع سرقت ها ارز دیجیتال یک میلیارد دلار یک میلیارد دلار میلیون دلار ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد

قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!