Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر هاشمی جواهری روز شنبه در مراسم تجلیل از "لیلا حیدری" بانوی دوچرخه سوار استان خراسان رضوی و دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی، افزود: زمینه ایاب و ذهاب رایگان به پیست ثامن نیز برای بانوان فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: خراسان رضوی مهد رشته های مختلف ورزشی است و در رشته هایی مانند کشتی و ورزش زورخانه ای، ملی پوش دارد که این نشان از ظرفیت بالای ورزشکاران در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر رشته دوچرخه سواری علاوه بر سطح حرفه‌ای در بخش همگانی نیز ارتقا یافته است.

سرپرست هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: کسب موفقیت در مسابقات آسیایی توسط لیلا حیدری بانوی ملی‌پوش دوچرخه سواری  نشان داد که توانمندی و ظرفیت بانوان در این رشته ورزشی بالا است.

مجید ظهوریان عسکری افزود: بانوان در استان خراسان رضوی به دلیل نبود اسپانسر در رشته دوچرخه سواری، مجبور هستند برای حضور حرفه ای به تیم‌های استان های دیگر بروند.

وی اضافه کرد: از امور بانوان استانداری خراسان رضوی تقاضا داریم، برای تشکیل حداقل دو تیم در خراسان رضوی و جذب اسپانسر از بانوان دوچرخه‌سوار حمایت کند.

در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، اولین مدال برنز تاریخ دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا توسط لیلا حیدری بانوی دوچرخه‌سوار مشهدی در بخش ۵۰۰ متر کسب شد.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۲ تیرماه در دهلی نو هندوستان برگزار شد.

برچسب‌ها مشهد فدراسیون دوچرخه سواری بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فدراسیون دوچرخه سواری بانوان مشهد فدراسیون دوچرخه سواری بانوان دوچرخه سواری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد