Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر هیات فوتبال گناباد در حاشیه رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک فوتبال به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابتها با حضور سه تیم شامل هیات فوتبال گناباد، شاهین تربت‌حیدریه و هوادار مشهد به مدت سه روز در مجموعه ورزشی انقلاب  گناباد برگزار می شود.

مهدی علیپور نوغابی ادامه داد: در نخستین دیدار این دوره از رقابتها تیم هیات فوتبال گناباد به مصاف تیم هوادار مشهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات فوتبال گناباد بیان کرد: رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال نونهالان استان خراسان رضوی در مجموع با حضور ۱۷ تیم در چهار گروه برگزار می شود و گروه نخست این دوره از رقابتها به میزبانی گناباد در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه تیمهای اول و دوم هر گروه به دور بعد این دوره از رقابتها صعود می‌کنند، گفت: در مرحله دوم مسابقه‌ها تیم های اول هر گروه میزبان خواهند بود.

علیپور نوغابی گفت: در مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال نو نهالان استان خراسان رضوی، تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه چهار، تیم دوم گروه یک با اول گروه چهار و تیم اول گروه 2  با تیم دوم گروه سه و تیم دوم گروه 2 با تیم اول گروه سه مسابقه برگزار می کند.
وی تصریح کرد: در نهایت 2 تیم برنده نهایی این دوره از رقابتها به مسابقه های لیگ برتر استان خراسان رضوی در مقطع سنی نونهالان راه می یابند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها فوتبال نونهالان گناباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نونهالان گناباد فوتبال نونهالان گناباد دوره از رقابتها تیم دوم گروه خراسان رضوی لیگ دسته یک اول گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم ستارگان خور لارستان و نهال خراسان جنوبی با کسب امتیاز‌های لازم در دور نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان ایران جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته یک بانوان کشورمان را کسب کردند.   ستارگان خور لارستان از منطقه جنوب و نهال خراسان جنوبی از منطقه شمال با برتری مقابل حریفان خود در دور مقدماتی راهی دور نهایی لیگ دسته دو شدند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • هنر، ابزار استدلال و استقناع هنرمندانه عفاف و حجاب
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳