Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-استاندار قزوین گفت: کاهش هزینه‌های دادرسی و کاهش اطاله دادرسی موضوعاتی است که باید به آن‌ها بیشتر توجه شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد مهدی اعلایی در مراسم تکریم و معارفه دادستان قزوین گفت: کاهش هزینه‌هایتاکید استاندار قزوین بر کاهش هزینه‌های دادرسی دادرسی و کاهش اطاله دادرسی موضوعاتی است که باید به آن‌ها بیشتر توجه شود و با اجرای این دو بخش، اعتماد مردم به دستگاه قضایی تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:امام خمینی یکی از دلایل استقرار حکومت اسلامی را استقرار دستگاه مستقل قضایی مستقل می‌دانستند و به قضات تاکید می‌کردند که امانت دار مردم باشند و حداکثر تلاش شان را بکنند که احکام شریعت در جامعه اجرا شود، بر همین اساس شهید بهشتی، یکی از دردانه‌های انقلاب برای تصدی این پست از سوی رهبر کبیر انقلاب معرفی شد.
استاندار گفت: از شرایط فعلی حاکم بر سیستم قضایی کشور و تاکید بر تخصص و همچنین اجرای قانون خرسند هستیم.
آیت الله اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری هم گفت: اگر حاکمیت یک جامعه 100 مساله داشته باشد 80 مساله مربوط به دستگاه قضایی است.
وی افزود: دستگاه قضایی اگر سست شود حاکمیت اسلام هم به مخاطره می‌افتد.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: قضات باید سرشان را بالا نگهدارند چراکه از صادرات و واردات گرفته تا امنیت محله و خلع ید معاندین و به زانو درآوردن فتنه جویان توسط دستگاه قضا اجرا می‌شود.
آیت الله اسلامی گفت: تغییرات در داگستری‌ها برای ایجاد تحول انجام می‌شود و آقای قاسمی در همین راستا به دادگستری استان تهران منتقل شده و آقای رجبی هم از تاکستان برای تصدی پست دادستانی عازم قزوین می‌شوند.
وی افزود: من سالیان طولانی است که با دستگاه قضا ارتباط دارم و می‌دانم آقای محسنی اژه‌ای به جزیی‌ترین مسایل در دادگستری‌های استان‌ها هم توجه می‌کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دست انداز‌هایی در منطقه تاکستان ایجاد شد که برای قوه قضائیه مناسب نیست که آن‌ها را ببیند و رد شود.
آیت الله اسلامی افزود: آقای رجبی به دستگاه قضایی در تاکستان استقلال دادند و پاتوق افراد را جمع کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار قزوین دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها