Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی روز شنبه در حاشیه بازدید از یک کارگاه تولیدی با بیان این مطلب افزود: این کارگاه تولیدی شعار سال را به خوبی عملیاتی کرده و توانسته برای ۲۰۰ نفر به ویژه بخشی از افراد رهایافته از دام اعتیاد ایجاد شغل کند. این رویه نشان می دهد با اقدام اصلاحی و تربیتی درست می‌توان افراد را از مسیر ناصواب به راه درست هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: ما نیز اشتغال‌آفرینی برای زندانیان را بهترین بستر اصلاح و تربیت می‌دانیم و بناست این اولویت مهم را به شکل کمی و کیفی برای مددجویان و خانواده‌های‌ آنان فراهم کنیم چرا که معتقدیم فردی که شغل داشته باشد، به راحتی به سمت بزه نمی‌رود. 

ارائه تسهیلات و معافیت از پرداخت مالیات

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه توزیع شغل نه‌ فقط برعهده حاکمیت، بلکه به همت کارآفرینان قابل انجام است، گفت: به طور قطع هرجا خود مردم پای کار آمده‌اند، مشکلات اجتماعی بسیاری حل شده است. به همین دلیل توسعه اشتغال در زندان‌های کشور به شکل جدی در دستور کار است.

محمدی یادآور شد: در این بازدید با توافق صورت گرفته قرار است اشتغال حداقل ۱۵۰ نفر از مددجویان زندان‌ها در کارخانه جدید این مجموعه فراهم شود، با برنامه‌ریزی جدی سازمان زندان‌ها برای اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها و اعطای تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران این طرح، هم‌اکنون روند توسعه اشتغال در زندان‌ها برای مددجویان کلید خورده است.

براساس این گزارش، این کارگاه تولیدی طی سال‌های اخیر تلاش داشته تا در کنار نیروهای متخصص، جمعی از بهبودیافتگان و رهایی‌یافتگان از اعتیاد و خانواده‌های آنان را بکار گیرد و بدین‌شکل نیز از کارآفرینانی محسوب می‌شود که مورد اقبال جامعه خیران و مسئولان قرار گرفته است.

برچسب‌ها غلامعلی محمدی سازمان زندان‌ها اشتغال‌آفرین کارآفرینی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامعلی محمدی سازمان زندان ها اشتغال آفرین غلامعلی محمدی سازمان زندان ها اشتغال آفرین کارآفرینی قوه قضاییه سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان