Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در سال 1401 تیم ترسناکی خواهد بود

پرسپولیس با جذب سعید صادقی، دل مشغولی های خود را برای همه خطوط به جز خط حمله رفع کرده است، آنها قرار است برای خط حمله خودشان هم کاسیانو را به خدمت بگیرند.

به گزارش طرفداری، بر این اساس، ترکیب پرسپولیس برای سال 1401 با ترکیب اصلی، ذخیره ها، اتاق انتظار، یک قدم تا جدایی و جدا شده قطعی را با هم مرور خواهیم کرد:

بازیکنانی که احتمالا جذب خواهند شد: کاسیانو

بازیکنان ذخیره: احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، محمد مهدی احمدی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، حامد پاکدل، وحدت حنانوف، امیرمحمد یوسفی، علی جودکی و محمد عمری

اتاق انتظار: شرزود تمیروف

جدایی های احتمالی: احسان پهلوان، علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی، منوچهر صفروف، محمد مهدی مهدی خانی، محمد شریفی، عیسی آل کثیر

جدا شده قطعی: رامین رضاییان، سعید آقایی، علی شجاعی، حامد لک

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای سال آینده به شرح زیر خواهد بود:

دروازه بان: علیرضا بیرانوند مدافعان: دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری هافبک ها: میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی مهاجمان: حامد پاکدل، مهدی عبدی

این ترکیب احتمالی بر اساس نفراتی است که جذب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان دو احتمال وجود دارد:

پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی کند که میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا باشند و مهدی ترابی به خط حمله برود. احتمال بعدی حضور وحید امیری در پست بال چپ و حضور احمدی در دفاع چپ است تا به این شکل وحید امیری هم مهاجمان را تغذیه کند و هم کمک حال میلاد سرلک باشد.

 

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی پرسپولیس 1401 / طرح اختصاصی طرفداری

 

اخبار داغ 

شیمبا، حامد لک، منصوری و ایمان سلیمی در مس / رمزگشایی از پوستر تبلیغی رفسنجانی ها زنوزی: بیش از ۵۰ درصد مردم تهران هوادار تراکتور هستند؛ افراد پشت صحنه اجازه انتقال تراکتور به مس را نمی‌دهند کیلیان ام باپه: هدف پاری سن ژرمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست؛ الخلیفی هنوز رئیس من است احتمال انتقال ماتیاس دلیخت به چلسی در ازای تیمو ورنر و پول نقد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب