Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: چون بودجه نداریم، برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار باید از بودجه بخش های دیگر مانند مسئولیت‌های اجتماعی مبالغی را دریافت کنیم.

انسیه خزعلی افزود: برنامه های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به صورت آزمایشی در ۱۲ استان در حال اجراست.

بر اساس گزارشی که معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ارائه کرده، برنامه توانمندسازی زنان در حوزه هایی مانند مشاوره و مددکاری، آموزش، اشتغال و حمایت‌های رفاهی و در ۱۴ مرحله تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارها نشان می دهد ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به زنان روستایی برای صندوق‌های خرد از صندوق کارآفرینی امید و یک میلیارد تومان برای راه‌اندازی سامانه ازدواج برای ارائه خدمات مربوط به ازدواج تصویب شده است.

به علاوه، زنان سرپرست خانواری که در دهک یک تا ۵ جامعه و خارج از حمایت کمیته امداد هستند، با شرایطی از ضمانت این صندوق برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بهره‌مند می‌شوند.

با آماری که خبرگزاری جمهوری اسلامی -ایرنا- داده است، از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار زن سرپرست خانوار در کشور، ۱۲ درصد سرپرستان خانوار هستند.

خزعلی معاون زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در برنامه ششم توسعه اجرا نشده و حتی برنامه جامعش مصوب نشد، چراکه بسیار ناقص بوده است.

تماشاخانه ببینید| الهام چرخنده با این ویدئو به صدر سرچ های گوگل برگشت؛ بازدید میلیونی فقط در چند روز ! ببینید| نظر مدیر هتل ژاپنی درباره زنان ایرانی: خوشگل اند اما زیاد آرایش می کنند؛ با مژه زدن می توانند پرواز کنند! فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور