Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج بختیاری در تشریح جزئیات این خبر افزود: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی ابراز داشت: مأموران حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بختیاری در ادامه بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۵۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5523361

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف تریاک بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه اردبیل سنندج هفته قوه قضاییه خراسان رضوی کرمانشاه شیراز آمار کرونا سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین