Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال بعد از برد کانادا در لیگ ملتهای والیبال صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیررضا سرلک پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و در پایان هفته دوم بازی خوبی انجام  دادیم. بازیکنان همه سرحال بودند و نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با اشاره به شکست ایران برابر بلغارستان در ابتدای هفته دوم لیگ ملت‌ها توضیح داد: در این مسابقه هم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم و با نتیجه بهتر هفته را تمام کنیم اما خداراشکر با همه این اتفاقات این هفته به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرلک در پایان خاطرنشان کرد: مردم تا هفته دوم تیم ایران را حمایت کردند. امیدوارم همین طور به حمایت خودشان ادامه دهند و با پیام هایشان به ما دلگرمی دهند تا با قدرت هفته بعد را شروع کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر صفر کانادا را شکست داد و با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

 

لیگ ملت‌ها 2022؛ لوئپکی: مسابقه با ایران بسیار سخت بود

 اریک لوئپکی پس از شکست سه بر صفر کانادا برابر ایران گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار سختی بود. این چهارمین بازی در این هفته بود. هر دو تیم به خاطر بازی‌های قبلی که در این هفته داشتند، خسته بودند.

بازیکن شماره پنج کانادا تصریح کرد: روز گذشته مقابل صربستان بازی خودمان را واگذار کردیم و ایران نیز مغلوب برزیل شد. فکر می‌کنم هر دو تیم در تلاش برای پیدا کردن راهی بودند که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و ایران موفق‌تر عمل کرد. در مجموع بازی دشواری بود.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر صفر کانادا را شکست داد و با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

 

لیگ ملت‌ها 2022؛ عطایی: عملکرد قابل قبولی داشتیم/ کانادا با سرعت بالایی بازی کرد

 بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا اظهار کرد: رقابت بسیار خوبی بود و خداراشکر بازیکنان ایران توانستند تیم خوب کانادا را شکست دهند. آن‌ها با سرعت بالایی بازی می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ارتفاع توپ‌ها به شدت پایین و کنترل روی تور بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران خواسته‌های کادر فنی را خوب اجرا کردند. کار پاسور آن‌ها را سخت کردند و پاسور اول در ست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی از پاسور دومش استفاده کرد.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع بازیکنان بازی قابل قبولی داشتند و هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم. امیدوارم در هفته سوم و مسیر سختی که در چهار بازی باقی مانده پیش روست، بازیکنان ایران بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر صفر کانادا را شکست داد و با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

لیگ ملت‌ها 2022؛ اسفندیار: مسابقات بسیار سختی هفته آینده پیش‌رو داریم

امیرحسین اسفندیار پس از بازی تیم ملی ایران برابر کانادا، اظهار کرد: خداراشکر توانستیم این بازی را هم با پیروزی تمام کنیم و شرایط نسبتا بهتری در جدول پیدا کردیم.

وی با اشاره به عملکرد بهتر تیم ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها تصریح کرد: هفته بعد مانند هفته دوم بازی‌های سختی در پیش داریم و تلاش می‌کنیم هر بازی‌ای را که می‌توانیم ببریم تا اگر شرایط فراهم شد به مرحله بعد صعود و خودمان را تثبیت کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر صفر کانادا را شکست داد و با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

 

لیگ ملت‌ها 2022؛ اسماعیل‌نژاد: هفته دوم را با پیروزی تمام کردیم/ زحمت زیادی برای این بردها کشیدیم

 امین اسماعیل‌نژاد پس از آخرین مسابقه تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها اظهار کرد: خداراشکر که توانستیم این هفته از مسابقات را با برد به پایان برسانیم. برای این پیروزی‌ها زحمت زیادی کشیده بودیم. در مجموع دو هفته مسابقات چهار برد و چهار باخت داشتیم و وارد هفته سوم خواهیم شد.

وی افزود: بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و توانستیم نتیجه‌ موردنظر را کسب کنیم. امیدوارم در هفته سوم بهترین نتیجه را بگیریم و دل همه مردم را شاد کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر صفر کانادا را شکست داد و با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ ملت ها 2022 ایران برابر قابل قبولی تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم