Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@22:39:20 GMT

حقایقی درباره مجله خواندنی اسنپ‌اکسپرس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۵۵۹۲

حقایقی درباره مجله خواندنی اسنپ‌اکسپرس

اینطور که اسنپ‌اکسپرس اعلام کرده محتوای منتشر شده در این مجله دستپخت جمعی از کارشناسان خبره و کاربلد در حوزه‌های مختلف است. این مجله مطالب پُروپیمانی در زمینه آموزش آشپزی دارد. بخشی هم به موضوعات مربوط به رژیم و تغذیه اختصاص داده شده. سلامت جسم و ذهن از دیگر موضوعات محوری مجله اسنپ‌اکسپرس است و البته بخش مُد و فشن را هم در این رسانه می‌توانید دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجله اسنپ‌اکسپرس فرصت سرکشی به دنیای علم و فناوری را دارید. عرصه فرهنگ و هنر هم در این مجله از قلم نیفتاده و می‌توانید آخرین اخبار مربوط به دنیای فیلم، سریال و تئاتر را پیگیری کنید. در این بخش فهرست‌های جذابی می‌توانید پیدا کنید از بهترین فیلم و سریال‌ها که به تفکیک و در دسته‌بندی‌های جداگانه در دسترس قرار گرفته است. از رتبه‌بندی بهترین بلاک‌باسترهای هالیوودی گرفته تا سریال‌های کُره‌ای و فیلم‌های کلاسیک و حقایقی درباره پشت‌پرده فیلم‌های سینمایی روز دنیا.

اتاق خبر یکی از بخش‌های خواندنی مجله اسنپ‌اکسپرس است که اطلاعات آخرین رویدادها و جوایز و قرعه‌کشی‌های اسنپ‌اکسپرس در آن پوشش داده می‌شود. این نکته را هم اضافه کنیم که محتوای ویدئویی و پادکست‌ با موضوعات مختلف مرتب روی خروجی مجله اسنپ‌اکسپرس قرار می‌گیرند. کاربران در بخش‌های مختلف مجله اسنپ‌اکسپرس می‌توانند به سهولت نظرات خود را ثبت کنند. این نظرات به طور منظم رصد می‌شود و برای بهبود عملکرد سرویس اسنپ‌اکسپرس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 1644988

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم