Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهر خانی ضمن تقدیر از زحمات بخشدار سابق و تبریک به سرپرست جدید بخشداری رودهن، اظهار داشت: یکی از افتخارات هر مسؤولی، مردمی بودن آن است و به تمامی مدیران توصیه می کنم در هر سمتی هستند، طوری فعالیت نمایند که از خود خاطرات خوبی را برجای بگذارند.

فرماندار شهرستان دماوند در آئین تودیع و معارفه بخشدار رودهن گفت: بدون وحدت و همدلی هیچ فعالیتی پیشرفت نخواهد کرد و برای برای رفع مطالبات به حق مردم می بایست، تلاش مضاعف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بخشدار جدید رودهن از نیروهای انقلابی و نام آشنا و در گذشته با بخش رودهن به خوبی آشنا هستند،افزود: امیدوارم بخشدار جدید رودهن نیز با روحیه انقلابی و کار جهادی همانند دیگر مسؤولان دولت سیزدهم، به صورت شبانه روز در خدمت مردم باشد و مطالبات به حق مردم را پیگیری و جهت رفع مشکلات تلاش کند.

طاهر خانی با اشاره به اینکه، مشکلات مردم بخش رودهن اولویت بندی شود و هدف مند پیش رود، بیان کرد: هر اقدامی که در جهت رفع مشکلات مردم انجام می شود باید به آنان گزارش داده شود تا مردم بدانند، مسؤولان از آن ها جدا نیستند.

فرماندار دماوند با اشاره به این که دماوند اولین شهرستان در کشور است که در مصلی های نماز جمعه، میز خدمت را به صورت دائم برپا کرده است، خاطر نشان کرد: بر پایی میز خدمت در مصلی های نماز جمعه، جزو اولویت‌های کاری فرمانداری بود و با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، مقرر شد این میز خدمت در تمامی مساجد برپا تا مردم به طور مستقیم و در شبانه روز مشکلات خود را به مسؤولان ارائه دهند.

وی با اشاره به این که نظارت جدی بر کار مدیران و بازدید های سرزده از دستگاه های اجرایی جزو وظایف بخشدار است، افزود: در بخش رودهن، در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی که سال ها باقی مانده بود، انجام شده است که می توان به راه اندازی شبکه فاضلاب و احداث تصفیه خانه، افزایش فضاهای آموزشی و ورزشی در بخش رودهن اشاره کرد.

طاهر خانی اضافه کرد: با هماهنگی که با نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران داشتیم و حمایت شهرداری رودهن، قرار شد زمینی جهت ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد و از ۶ ماه آینده، فاز اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در رودهن آغاز خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند عنوان کرد: یکی دیگر از مطالبات به حق مردم رودهن، ایجاد پایگاه ثابت هلال احمر بود که با هماهنگی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور، مجوز این کار انجام و مقرر شد به محض دریافت ساختمان که از طریق شهرداری رودهن تأمین خواهد شد، هلال احمر در بخش رودهن راه اندازی شود.

در این مراسم از زحمات چهارساله ذوالفقاری، بخشدار سابق رودهن تقدیر به عمل آمد و حکم عبدالوهاب امیری به عنوان سرپرست جدید بخشداری رودهن توسط فرماندار شهرستان اعطا گردید.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که دارای دو بخش مرکزی و رودهن می باشد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند مراسم معارفه دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند مراسم معارفه دولت سیزدهم شهرستان دماوند مراسم معارفه دولت سیزدهم شهرستان دماوند تأمین اجتماعی بخش رودهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد