Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲۰۰ مسکن محرومان توسط سپاه و بسیج در استان مرکزی ساخته و تحویل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سردار محسن کریمی عصر امروزدر جمع پاسداران و بسیجیان سپاه اراک با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اراک اظهار داشت: خوشبختانه شاهد توفیقات و اقدامات خوبی از سوی بسیجیان و پاسداران سپاه اراک هستیم که جا دارد از زحمات تک تک عزیزان به ویژه فرمانده سپاه شهرستان کمال تشکر را داشته باشم و به طور قطع این موفقیت‌ها محقق نمی‌شد مگر با اخلاص، تقوا و عمل صالح بسیجیان که همیشه با توسل به این اصول موفقیت‌های بزرگی خلق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداباوری، توکل و توسل به ذات الهی، مردمی بودن و ولایت‌مداری مهمترین ویژگی‌های بسیجیان است که باید روز به روز بیش از گذشته تقویت گردد البته در گام دوم انقلاب اسلامی، تحقق بیانیه گام دوم یک وظیفه و انتظار مهم و اساسی از بسیجیان است بنابراین بسیجیان و پاسداران باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیج با برنامه و راهکارهای عملیاتی اقدام کنند که در این راستا "سند راهبردی اعتلای بسیج" تدوین شده که تشکیل تمدن اسلامی مهمترین هدف این سند است.

کریمی تصریح کرد: بسیج با اقدامات و ایثارگری‌های خود در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده که نماد "ما می‌توانیم" در کشور است چراکه هرزمان و در هر برهه‌ای بسیج ورود کرده، حماسه‌ها و دستاوردهای بزرگی نیز خلق ساخته و امروز در راستای گام دوم انقلاب برای رسیدن به "ایران قوی" و "خودکفایی" باتلاش بسیار حرکت می‌کند که در این راستا احیا و اعتلای پایگاه‌های بسیج در دستور کار قرار دارد که با رویکرد مسجدمحوری برنامه‌های بلندمدت موثر و عملیاتی تدوین  شده که پایه و اساس این برنامه‌ها در بسیج مساجد قرار دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اقدامات بسیج در طول سال‌های اخیر گفت: در جریان وقوع حوادثی همچون زلزله، کرونا، سیل شاهد تلاش و موفقیت بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم بودیم که البته در تمامی مقاطع انقلاب اسلامی بسیج الگوهای موفقی ارائه داده و پایگاه های بسیج که ظرفیتی برای پای کارآوردن استعدادهای جوانان و نوجوانان به شمار می‌روند امروز نقش اساسی و بسیار حساسی در حل مشکلات محله‌ها و مردم در محله و مناطق مختلف دارند.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که با تمام تلاش درحال پیگیری است توجه به بعد علمی در پایگاه‌های بسیج در کنار برنامه های جهادی و فرهنگی است و امروز باید در مجموعه پایگاه‌های بسیج شاهد تقویت هویت علمی باشیم چراکه بسیج همواره نقطه اتکا و رمز عبور انقلاب اسلامی از بحران ها و سختی ها بوده و ورود این مجموعه انقلابی و مردمی در هر مسئله‌ای عامل خاتمه مشکلات و یک مجوعه فرصت‌ساز برای کشور است و تمامی امکانات و افراد جامعه را برای انجام کارهای بزرگ پای کار می‌آورد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهداف بازدید از پایگاه های بسیج خاطرنشان کرد: در این ایام توفیق این را داریم از تعدادی پایگاه ها و حوزه های بسیج در سطح استان بازدید داشته باشیم و در جمع بسیجیان مخلص و بی ادعا حضور پیدا کنیم و هدف از این بازدیدها که در کل استان رقم خواهد خورد رفع مشکلات پایگاه ها، اعتلا و تقویت پایگاه های بسیج با رویکرد مسجد محوری است که کلیه توان و ظرفیت ها در این راستا پای کار آمده است.

فرمانده سپاه استان مرکزی: رسالت مهم اساتید پیشتازی در عرصه‌های جهاد علمی و جهاد تبیین است فرمانده سپاه استان مرکزی: انقلاب اسلامی در گام دوم نیازمند بازخوانی و بازشناسی مکتب امام خمینی(ره) است فرمانده سپاه استان مرکزی: انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های ناجوانمردانه دشمنان در اوج اقتدار است

کریمی اضافه کرد: محدودیت‌ها هیچ گاه مانع حرکت پرشتاب بسیج در راستای تحقق اهداف و اعتلای انقلاب اسلامی نخواهد بود و همواره توانسته تهدیدات و محدودیت‌ها را به یک فرصت بدل سازد و اقتدار انقلاب اسلامی برگرفته از بسیج مردمی است به طوری که توفیق در عرصه‌های جهاد در طول انقلاب اسلامی همانند جهاد امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، دفاعی، علمی، سازندگی، فرهنگی و حتی تشکیل و شکل گرفتن جبهه مقاومت بسیج همواره در میدان عمل نقش اساسی و تعیین کننده داشته است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اقدامات بسیج در طول سال‌های اخیر بیان کرد: یکی از اقدامات مهم و اساسی بسیج، حل مشکلات مردم و خدمت صادقانه به ولی نعمتان انقلاب اسلامی بوده که ساخت و بهسازی مسکن محرومان از مصداق‌های اصلی این موضوع است به طوری که سال قبل بیش از 200 مسکن محرومین در استان مرکزی تکمیل و تحویل شد.

انتهای پیام/711/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی فرمانده سپاه پایگاه های بسیج انقلاب اسلامی پایگاه ها گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان