Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: دنیا منتظر فرزندی از فرزندان رسول خدا(ص) است.

وی بیان کرد: همانطور که در سرود سلام فرمانده اشاره شده، فرمانده واقعی حضرت مهدی(عج) است که این سرود، یک نوع اظهار ارادت به فرزند پیامبر خدا(ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مولوی ریگیان پور افزود: هم اکنون ما در آخرالزمان قرار داریم؛ با توجه به آیات قرآن در آخرالزمان سلطه کفر بر دنیا بیشتر می‌شود و قتل و غارت و جنایت همه جا را فرا می گیرد.

وی گفت: در روایت اشاره شده حضرت مهدی(عج) زمانی ظهور خواهد کرد که ظلم و جور همه دنیا را فرا می گیرد.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه اظهار کرد: رشد و فراگیری سرود سلام فرمانده در ایران و خارج از ایران کار خدا بود و هیچ کسی فکر نمی کرد که این سرود اینگونه همه جا را فرا بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان مثال دختر کوچک بنده که توانایی صحبت هم ندارد از طریق گوشی سرود سلام فرمانده را پخش و آن را زمزمه می کند.

مولوی ریگیان پور تصریح کرد: کار خدا بود که این سرود صدایش در سراسر دنیا پیچید تا سلام و عرض ارادتی به حضرت مهدی(عج) باشد.

وی تأکید کرد: در این برهه زمانی که دشمنان اسلام با تبلیغات گسترده رسانه‌ای خود موج ناامیدی را علیه کشور و نظام به راه انداخته بودند، سرود سلام فرمانده آب سردی بر همه این توطئه ها و نقشه ها بود.

رئیس شورای زکات میرجاوه افزود: باور ما بر این است که ظهور حضرت مهدی(عج) نزدیک است و ایشان حکومت الهی بر پایه عدل را بنا خواهد کرد و ظلم را از ریشه بر می‌چیند.

وی بیان کرد: مردم باید قبل از ظهور آمادگی آن را داشته باشند و شور و ذوق و اشتیاق فراوانی برای ظهور داشته باشند که این سرود، این اشتیاق را چند برابر کرد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سلام فرمانده سرود سلام فرمانده امام زمان عج حضرت مهدی اهل سنت سرود سلام فرمانده حضرت مهدی عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت

سیدمهدی بنی‌هاشمی شاعر سروده «سلام فرمانده» به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت که یک بیت از آن را به مناسبت عملیات وعده صادق خوانده بودند.

به گزارش مشرق، در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر انقلاب در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند: تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس/ عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

در پی انتشار این سروده، سیدمهدی بنی هاشمی از شاعران جوان گیلانی که با سرود سلام فرمانده بیشتر در اذهان مردم شناخته می‌شود، با سرایش غزلی به استقبال این شعر رهبر انقلاب رفت.

متن این شعر را به شرح زیر است:

دلا، ننگ است از میدان گریزیم

در این هنگامه از یاران گریزیم

بیا تا مثل آن عشّاق در طَف

چو پروانه ز شهد جان گریزیم

غم از چه داری ای دل؟ نوح با ماست

نباید از دل طوفان گریزیم

بدان در عشق، آسایش حرام است

مباد از سختی دوران گریزیم

عصا بنداز ، اعجازی کن ای دل

که از این مکر دژخیمان گریزیم

خدا با ماست پس حتی ز آتش

چو ابراهیم ما آسان گریزیم

ز سحر ساحران و مکر مکار

بیا بر دامن قرآن گریزیم

بخوان پیش از کلام الله، اعوذی

که سمت حق از این شیطان گریزیم

چو حیدر باش و درب کفر برکن

که از این قلعه دیوان گریزیم

بیا از غده بدخیم صهیون

به سوی حضرت درمان گریزیم

دیگر خبرها

  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)