Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، وزارت دفاع تونس مشارکت نظامیان صهیونیست در تمرین نظامی «شیر آفریقا» را که بخش اعظم آن تحت فرماندهی آمریکا در کشور مغرب برگزار شده و برخی تمرین ها هم در کشورهایی مثل غنا، سنگال و تونس برگزار می شود، تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت دفاع تونس آمده است: نیروهای مسلح تونس همچون سال های گذشته تمرین نظامی «شیر آفریقای ۲۰۲۲» را با مشارکت فرماندهی ارتش آمریکا در آفریقا برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: تونس همچنین با گروه کوچکی از افسران و کارشناسان نظامی در تمرین هایی که در خاک مغرب برگزار می شود هم شرکت دارد.

به این ترتیب تونس با توجه به حساسیت خود درباره امنیت و روابطش با الجزائر این خبر را به شدت تکذیب کرد.

الجزایر تقویت روابط اسرائیل با مغرب را تهدیدی برای امنیت خود می داند و در واکنش به این اقدام روابط دیپلماتیک خود را با رباط قطع و از عبور هواپیماهای مغرب از حریم هوایی تونس در سفر به خاورمیانه، آسیا و شرق آفریقا ممانعت کرد.

کد خبر 5523464

منبع: مهر

کلیدواژه: تونس رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط با اسرائیل روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ترکیه لبنان عربستان سعودی اتحادیه اروپا مسکو افغانستان سوریه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • تل آویو، گرفتار در تنگنای راهبردی بی‌ثمر بودن حمله به رفح