Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پروژه احداث بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو با ۹۹ درصد پیشرفت اجرایی آماده بهره‌برداری است.

 سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا گفت: آماده‌سازی و آسفالت تمامی قسمت‌های بزرگراه ارومیه – سرو انجام گرفته و پیشرفت اجرایی پروژه به ۹۹ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در حال حاضر نصب علائم ترافیکی، خط‌کشی و آماده‌سازی مسیر برای زیربارترافیک رفتن باقی مانده تا با ارتقای ایمنی زمینه ترانزیتی شدن این محور فراهم شود. 

حمزه لو با بیان اینکه بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو یکی از محورهای مهم برای توسعه پایدار است،  گفت: بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو بعد از ٢٧ سال آماده بهره‌برداری است تا توسعه، پیشرفت و ایمنی را برای مردم منطقه به ارمغان بیاورد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان یادآور شد: برنامه‌ریزی شده در روزهای روز آینده بزرگراه بین‌المللی ارومیه – سرو به طور کامل افتتاح شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بزرگراه ارومیه سرو بزرگراه بین المللی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد