Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ظرفیت فراوان استان در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر، سرمایه‌گذاران در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر استان به صورت ویژه مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی در نشست شرکت‌های تولید کننده انرژی‌های تجدیدپذیر اظهار داشت: در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر ظرفیت زیادی داریم و این دولت به طور ویژه به تولید این نوع انرژی‌ها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین انرژی تابشی، خورشیدی و بادی را در سیستان و بلوچستان داریم که ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه فراهم کرده است. "میل نادر با سرعت وزش باد زیادی که دارد می‌تواند؛ بیشترین انرژی را تولید کند.

وی با اشاره به امتیاز ویژه سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در این منطقه، خاطرنشان کرد: مقرر شد؛ 10 درصد نرخ خرید تضمینی انرژی‌های بادی و خورشیدی استان بیشتر از کل کشور باشد. سرمایه‌گذاری که در میل نادر در واقع در منطقه سیستان انجام شده بر مبنای همین 10 درصد خرید تضمینی نسبت به کشور است.

مدرس خیابانی بیان کرد: یکی از ظرفیت های استان مرز است؛ لذا می‌توانیم بازار خوبی را در بحث صادرات از مبادی مرزی استان به عنوان یک مزیت ویژه داشته باشیم. یکی از سیاست های دولت سیزدهم استفاده از انرژی های تجدید پذیر به شمار می آید لذا باید این امر در استان با سرعت بیشتری جلو برود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه‌ انرژی‌های تجدیدپذیر اظهار داشت: سیستان و بلوچستان می‌تواند به قطب تولید انرژی‌‌های تجدیدپذیر تبدیل شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذار انرژی های تجدیدپذیر انرژی های تجدیدپذیر سیستان و بلوچستان حوزه انرژی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!