Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و چهارمین سالگرد حماسه «مقاومت مجنون» در دشتستان برگزار و از خانواده‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان ، مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد حماسه «مقاومت مجنون» با حضور خانواده‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و عموم مردم در دشتستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حماسه «مقاومت مجنون» و با بیان اینکه رزمندگان با تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام با رشادت تا آخر مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند اظهار داشت: ایثارگران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی و حمایت از امام راحل تمام هستی خود را فدا کردند.

احمد محمدی‌زاده یکی از نیازهای مهم امروز جامعه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و افزود: امروز انقلاب و جامعه به افکار، فرهنگ، خودگذشتگی و ایثارگری رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر نیاز دارد.

وی باتأکید بر تداوم راه شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: ما باید به خون پاک شهدا و افکار و اندیشه‌های امام راحل وفادار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی باشیم.

استاندار بوشهر با بین اینکه شهدا برای عزت، اقتدار، صلابت و بزرگی ایران اسلامی همه هستی خود را نثار کردند گفت: شهدا جان خود را فدا کردند و باید راه و فرهنگ شهدا در جامعه ادامه یابد و به اهداف و آرمان‌های آنان پایبند باشیم.

محمدی‌زاده فرزندان و خانواده معظم شهدا را موجب کرامت مردم و بزرگی سرزمین ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: اقتدار و بزرگی ملت ایران در جهان به سبب ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر است و در این حوزه فرزندان شهدا جایگاه مهمی در جامعه دارند.

وی واگذاری پست‌های مدیریتی به جوانان به ویژه فرزندان شهدا را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این راه و هدف ادامه دارد و تمام تلاش در حمایت از جوانان به کار برده می‌شود.

پیکر 2 شهید در شرق دجله و جزیره مجنون کشف شد+فیلمکشف پیکر مطهر 2 شهید دفاع مقدس در شرق دجله و مجنوندر رثای سردار هور / فرمانده‌ای که تا آخرین لحظه در جزایر مجنون باقی ماند / راز محبوبیت شهید هاشمی چه بود؟

استاندار بوشهر با بیان اینکه جوانان در جنگ 8 ساله اقتدار ایران را ثبت کردند افزود: حمایت و توجه به جوانان یکی از اولویت‌ها است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

در این آیین از ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان تجلیل شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقاومت مجنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان