Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد که اصفهان به طور رسمی نامزد عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی شده است. - اخبار استانها -

جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اصفهان، درباره مصوبات جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی براساس سند ملی جوانان 5 کمیته در حوزه جوانان ایجاد شده و در جلسه ستاد دو محور ازدواج و خانواده، اوقات فراغت و آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان بیان شد و مدیران دستگاه‌ها نقطه نظرات‌شان و جوانان حاضر در جلسه نیز دغدغه‌ها و مطالبات‌شان را عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه مصوبات خوبی به تصویب رسید که به زودی به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد و دستگاه‌های مختلف گزارش اقدامات‌شان را هر 15 روز یکبار به ستاد ارسال خواهند نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: در بحث اوقات فراغت وظایف دستگاه‌های مختلف مشخص و گوشزد شد و با توجه ابلاغیه ستاد و دستور استاندار قابلیت اجرایی شدن پیدا می‌کند. علاوه بر این در آستانه روز ملی ازدواج و سالروز ازدواج آسمانی امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی که در بحث ازدواج و خانواده عنوان شده است ،به دستگاه‌های مختلف ابلاغ و پیش‌بینی‌های لازم در جهت اجرایی شدن آنها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ستاد، برگزاری جشنواره ازدواج در هفته آینده با عنوان(( یک انگشت عسل)) است که برای اولین بار در شهرستان اصفهان و 8 شهرستان دیگر استان به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد. این جشنواره شروع فعالیت تخصصی در بحث ازدواج و خانواده است که برای اولین بار در استان اصفهان اتفاق می‌افتد و امیدواریم به زودی در همه نقاط استان اجرایی شود و اثرات خوبی در این حوزه داشته باشد.

محمدی تصریح کرد: با هماهنگی اداره ورزش و جوانان استان و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی استانداری ثمن‌های فعال مجاز در حوزه‌های تخصصی تفکیک و تقسیم‌بندی و به دستگاه‌های مختلف معرفی خواهند شد تا فعالیت‌های ثمن‌ها در حوزه‌های مختلف ادارات شکل بگیرد.

میانگین سنی فرمانداران در استان اصفهان 41 سال استاستاندار اصفهان: برنامه‌ای ویژه برای تسهیل ازدواج جوانان داریمبخشنامه‌ جدید وام ازدواج اعلام شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اعلام نامزدی و رقابت اصفهان برای انتخاب به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی گفت: مجمع جوانان کشورهای اسلامی به عنوان زیرمجموعه‌ای از مجمع کشورهای اسلامی تشکیل شد و ما حدود دو هفته قبل میزبان طاها آیهان ریاست این مجمع بودیم و پس از جلسات مختلف دستگاه‌های محلی برای نامزدی اصفهان به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی در سال 2023 اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر این وزیر ورزش در کنفرانس کشورهای اسلامی نامزدی اصفهان را به طور رسمی اعلام کردند و امیدواریم برنامه‌ها و پروتکل‌هایی که ارائه خواهیم کرد، مورد پذیرش قرار بگیرد و اصفهان در سال آینده میلادی به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی انتخاب شود.

انتهای پیام/170/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ازدواج دانشجویی ورزش ایران ازدواج دانشجویی عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی ورزش و جوانان استان دستگاه های مختلف استان اصفهان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی عنوان کرد: حدود ۱۰۰ معتاد متجاهر طی بهمن و اسفند ماه پارسال در این شهرستان جمع‌آوری شد که مردان این گروه به کمپ ماده ۱۶ واقع در شهرستان و زن‌ها نیز به مرکز نگهداری و بازپروری مربوطه در مشهد منتقل شده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به اثرات مثبت این اقدام، جمع‌آوری دیگر معتادان متجاهر شهرستان با افزوده شدن ظرفیت نگهداری از این مددجویان در چناران طی سال جاری ادامه خواهد یافت.
فرماندار چناران گفت: اعتیاد و طلاق عمده آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان بوده که برای کاهش آسیب‌های آن‌ها برنامه‌ریزی و اقداماتی صورت گرفته است.
مه آبادی بر جمع‌آوری و رصد اطلاعات رخدادهای مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در چناران به وسیله دستگاه‌های متولی تأکید کرد و گفت: رصد و توجه به جمعیت دانش‌آموزانی که در سنین کم ازدواج کرده و توانایی زندگی مشترک ندارند از برنامه‌های آموزش و پرورش برای بررسی مسأله آسیب طلاق در خصوص این گونه پیوندهای زناشویی است.
وی با بیان این که شهرستان گلبهار دفترخانه ثبت طلاق ندارد گفت: زوجین این شهرستان برای ثبت طلاق به چناران می‌آیند لذا به نظر می‌رسد آمار طلاق در چناران کمتر از میزان ثبت شده فعلی است و همین موضوع ایجاب می‌کند که مجوز تأسیس دفتر طلاق در گلبهار نیز صادر شود.
فرماندار چناران گفت: نهادهای متولی موضوع ازدواج و مرتبط با مسأله طلاق از جمله ورزش و جوانان، بهزیستی و آموزش و پرورش کارگاه‌های آموزشی برای افزایش مهارت‌های زندگی برای جوانان در دوره‌های "قبل از ازدواج"، در دوره عقد و پس از آغاز زندگی مشترک ترتیب می‌دهند.
مه آبادی افزود: تلاش می‌شود سازمان‌های مردم نهاد در حوزه حمایت از خانواده و مشاوره ازدواج در شهرستان فعال شود و حتی از این ظرفیت مردمی در دیگر حوزه‌ها مانند اشتغال جوانان و تسهیلگری در راه‌اندازی کسب و کارها بهره بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور