Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:10:15 GMT

کاپیتان سابق استقلال در قطر ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۸۲۲۷

کاپیتان سابق استقلال در قطر ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان منتظری کاپیتان سابق استقلال با اعلام نشریه قطری برای فصل سوم در تیم الخریطیات ماندنی شد.

نشریه «الرایه» قطر خبر داد: مدیریت باشگاه الخریطیات تصمیم گرفت تا قرارداد سه لژیونر خود یعنی رشید تیبرکانین مراکشی، پژمان منتظری ایرانی و عبدالفاضل سونون را تمدید کند. همچنین قرار شد عماد الوحولی مراکشی  و وسیم بوی هلندی در لیست خروج قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه الخریطیات در راستای استقرار تیمی تصمیم گرفت تا قرارداد این 3 لژیونر را تمدید کند. الخریطیات در حال برنامه ریزی تا در فصل آینده به لیگ ستارگان قطر صعود کند.

منتظری بعد از جدایی از استقلال راهی قطر شد و برای سومین فصل می خواهد برای الخریطیات به میدان برود. البته پیش از سابقه بازی برای الاهلی و ام صلال قطر را در کارنامه اش دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال کاپیتان سابق استقلال پژمان منتظری الخریطیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس