Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور برای تامین منابع مورد نیاز پروژه‌های اقتصادی استان از سه هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان اعتبار، تاکنون برای ۸۴ طرح به میزان ۶۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس‌خیابانی در نشست ویدیوکنفرانس با معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: مصوبه سفر ریاست جمهوری از محل تسهیلات ابلاغیه بانک‌ها بیش از 3 هزار میلیارد تومان برای 176 طرح بوده که تاکنون 84 طرح محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: 3 هزار میلیارد تومان برای استان سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیتی که داریم رقم کمی است و نیاز به افزایش دارد.

بادی با سرعت 112 کیلومتر بر ساعت ایرانشهر را درنوردیدسرمایه‌گذاران حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر سیستان و بلوچستان ‌ویژه حمایت می‌شوند ‌عملیات اجرای 1600 کیلومتر شبکه فیبرنوری در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد

وی در این نشست جهت تسریع و سهولت تامین منابع؛ افزایش اختیار بانک‌ها حداقل به میزان 50 میلیارد تومان، تامین 200 میلیارد تومان اعتبار به عنوان کمک سود جهت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، کاهش وثایق در وام های کوچک زود بازده برای 150 میلیون تومان صرفا با یک چک و امکان پرداخت تسهیلات به طرح‌های زیر 50 درصد را خواستار شد.

به گزارش تسنیم؛ استاندار سیستان و بلوچستان برای تامین 100 واحد مسکونی دیگر، شب گذشته در نشست با مدیرکل سازمان بحران کشور درخواست مساعدت و تامین منابع مالی کرد.

انتهای پیام/393/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد