Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@16:32:05 GMT

زن جوان از عروسک پارچه ای باردار شد! + عکس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۹۲۲۲

زن جوان از عروسک پارچه ای باردار شد! + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مریوُنه روچا مورایس ۳۷ ساله اهل برزیل پس از آنکه به مادرش درباره مجرد بودن خود و اینکه کسی را ندارد که با او به مهمانی رقص برود شکایت کرد، با عشق زندگی‌اش آشنا شد.

مادرش، مارسلو، عروسک پارچه ای را ساخت و آن‌طور که این زن ۳۷ ساله می‌گوید عشق در یک نگاه برایشان اتفاق افتاد. اما این زوج که نمی‌خواستند بدون ازدواج بچه دار شوند، تصمیم به برگزاری مراسمی گرفتند و در حضور ۲۵۰ نفر ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو پس از گذراندن ماه عسل یک هفته‌ای خود در خانه ای ساحلی در ریودوژانیرو، با نگرانی منتظر به دنیا آمدن فرزندشان بودند.

او تنها در عرض ۳۵ دقیقه در خانه و با حضور یک پزشک و پرستار و در حالی که این اتفاق را به‌طور زنده برای ۲۰۰ نفر پخش می‌کرد، زایمان خود را انجام داد!

مریوُنه می‌گوید علی رغم زندگی شادی که با خانواده اش دارد، به عنوان تنها نان‌آور خانه، برای پرداخت صورتحساب‌ها با مشکل روبه‌روست.

مریوُنه روز ازدواجش با این عروسک پارچه ای را یک روز فوق العاده و بسیار مهم و احساسی برای خودش توصیف می‌کند و می‌گوید: «از لحظه‌ای که وارد راهروی کلیسا شدم تا انتهایش بسیار زیبا بود.»

او در توصیف شوهرش می‌گوید: «او مردی است که همیشه در زندگی ام می‌خواستم. زندگی متاهلی با او فوق العاده است. مارسلو یک شوهر وفادار است که با من بحث و دعوا نمی‌کند و مرا می‌فهمد. او چنین مردی است و همه زنان به او حسادت می‌کنند.» مریوُنه می‌گوید تنها نقطه ضعف مارسلو تنبلی است و اصلا کار نمی‌کند.

او ادامه می‌دهد: «وقتی مادرم مارسلو را ساخت و برای اولین بار مرا به او معرفی کرد، عاشقش شدم. عشق در یک نگاه. پیش از این به جشن های رقص می‌رفتم و کسی را نداشتم که با او برقصم، اما حالا او وارد زندگی‌ام شده.»

اما داستان از زمان بچه دار شدن این زن با شوهر عروسکی اش عجیب‌تر هم می‌شود. مریوُنه ۲۱ ماه می کودک عروسکی اش، مارسلینیو را هم به دنیا آورد و گفت زایمانش بدون درد انجام شد.

او می‌گوید: «حقیقت دارد. مارسلو مراقب نبود و مرا باردار کرد. من آزمایش دادم و جواب آزمایشم مثبت بود. باورم نمی‌شد.»

مریوُنه ادعا می‌کند واقعا زایمان را تجربه کرده و دیدن جفت و بند ناف و خون، همه چیز را برایش واقعی‌تر کرد. او می‌گوید از اینکه مردم حرف‌هایش را باور نمی‌کنند ناراحت و عصبانی است.

منبع: روزیاتو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عروسک بافتنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار