Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: اردوی جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان با عید سعید غدیر و در ورستای رایکان همدان برگزار می‌شود.

مهدی چشمه قصابانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، از برنامه ریزی این تشکل برای ادامه اردو‌های جهادی گروه شهید مصطفوی همزمان باید عید سعید غدیر خبر داد و گفت: اردوی جهادی ما در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزش و سلامت و بهداشت در ۲ هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چشمه قصابانی با اشاره به اینکه اقدامات جهادی ما در روستای رایکان برگزار می‌شود، بیان کرد: عملیات تخریب و پی‎‌ریزی خانه انجام شده و در اردوی جهادی بعدی روی چیدن دیوار کار می‌کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان بیان کرد: در بخش بهداشت و سلامت این روستا قرار شد که چند نفر پزشک و دندانپزشک در اردوی جهادی بعدی همراه ما باشند و سه روز مردم را ویزیت کنند.

وی ادامه داد: بسته کاملی از انواع دارو‌های مورد نیاز آماده شده که با توجه به تجویز و تشخیص پزشکان حاضر در اردو و نیاز مردم، در اختیار مردم روستا قرار می‌گیرد.

چشمه قصابانی با بیان اینکه پویش هر خانه یک پرچم عید غدیر هم خواهیم داشت، گفت: پرچم‌ها آماده و به ۸۰ خانواده داده شده تا همزمان با عید غدیر بر سردر منازل خود نصب کنند و حال و هوای غدیر در روستا ملموس‌تر شود.

وی بیان کرد: خدمات آموزشی نیز پیش بینی شده که براساس آن بانوان مربی خیاط در این اردو همراه ما خواهند بود و کلاس‌های کارآفرینی و انواع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مردم ارائه می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: باتوجه به نیاز مردم این روستا به مشاوره حقوقی، در این اردوی جهادی چند نفر فارغ‌التحصیل رشته‌های حقوق و آشنا به امور حقوقی همراه ما خواهند بود تا هم سوالات مردم را پاسخ دهند و هم نسبت به مسائل حقوقی مردم روستا را آشنا کنند.

وی با بیان اینکه کار شناسایی مناطق محروم از هفتم فروردین کلید خورده و در نهایت روستای رایکان انتخاب شد، خاطرنشان کرد: بخشی از منابع مالی تامین شده و امیدواریم با کمک خیرین و مسولین استانی بتوانیم مشکلات موجود را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان دانشگاه آزاد همدان اردوی جهادی مسئول بسیج دانشجویی برگزار می شود اردوی جهادی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز

سعید نادری رئیس شبکه دامپزشکی لردگان گفت: اردوی جهاد دامپزشکی برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران و عشایر مناطق محروم، در منطقه بارز و شوارز از توابع بخش منج این شهرستان با استفاده از توان عملیاتی گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به مدت ۳ روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی به مناسبت هفته بسیج

وی افزود: ۲۶ هزار رأس دام سبک بر علیه آبله در این اردوی جهادی مایه کوبی شد.

نادری اضافه کرد: ۳۰ هزار متر مربع از اماکن دامی منطقه به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام، سمپاشی و برای ۴ هزار رأس دام هم معاینه و درمان رایگان صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن