Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ۲۷ خرداد ماه امسال بود که تعدادی از دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان بعد از سرو وعده غذای ناهار دچار مسمومیت شده و با علائمی مانند اسهال، استفراغ و تهوع به مراکز درمانی مراجعه کردند.

کریمی گفت: چهارشنبه هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان رسما  نتیجه آزمایشات و نمونه‌برداری‌های را به دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه گزارش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می گوید: طبق گزارشات رسیده، باکتری استافیلوکوک (استاف) موجود در آش رشته‌ای که به عنوان پیش غذا سرو شده بود عامل مسمومیت تعدادی از دانشجویان بوده است.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: روز سه‌شنبه به طور کامل با پیمانکار قطع همکاری کردیم و از روز شنبه ۴ تیر ماه  نیز پیمانکار جدید وظیفه تأمین غذای دانشجویان را به عهده گرفته و به دقت روند تهیه و طبخ غذا توسط پیمانکار جدید زیر نظر است.

به گفته کریمی در مجموع ۷۳ نفر از دانشجویان به مراکز درمانی منتقل شده بودند که فقط دو مورد بستری و بقیه بصورت سرپایی در همان روز نخست مراجعه بهبود یافته اند.

او می گوید: تعدادی از دانشجویانی که با علائم مشابه به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند، از وعده غذای ناهار سلف در روز پنجشنبه استفاده نکرده بودند که این مسئله باید مورد توجه مسئولین بهداشت استان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: در هر صورت خدا را شاکریم که همه دانشجویان در سلامت کامل هستند و مشکل جدی برای هیچ کدام از آن‌ها پیش نیامد و دانشگاه همواره تلاش کرده است تا تغذیه دانشجویان، در حد توان و امکانات، با استاندارد بالا تأمین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تحصیلات تکمیلی علوم پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه