Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:11:33 GMT

دستگیری ۱۲ سارق در اجرای طرح پاکسازی شهر گلسار ‌

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۹۶۸۶

دستگیری ۱۲ سارق در اجرای طرح پاکسازی شهر گلسار ‌

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر گلسار این شهرستان را طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و جمع آوری ۸ معتاد متجاهر و تحویل مراکز بازپروری اظهار داشت: دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی را از دیگر نتایج حاصله در اجرای این طرح عنوان کرد.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی را در بین شهروندان داشت خاطرنشان کرد: مردم گلسار و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 5523751

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی ساوجبلاغ دستگیری سارق علی سلیمانی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه خراسان رضوی هفته قوه قضاییه سنندج شیراز مشهد آمار کرونا بیرجند کرمانشاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی