Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز با حضور استاندار و جمعی از مقامات محلی نمایشگاه عفاف و‌حجاب بوشهر رسما کار خود را آغاز کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه تولیدکنندگان پوشاک در حوزه عفاف و حجاب با بیان اینکه دشمن امروزی بر روی 2 موضوع اقتصادی و فرهنگی وارد عرصه شده است اظهار داشت: دشمن جنگ همه جانبه علیه انقلاب و مردم ایران برنامه‌ریزی کرده زیرا متوجه شده که چنین اقداماتی روی زندگی مردم تاثیرگذار است و می‌خواهد به مردم تفهیم کند که نظام روی حل مسائل شما مشکل دارد و نمی‌تواند تأمین کننده مطالبات شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای همین نمی‌گذارند نفت صادر شود و روی ارز تاثیر می‌گذارند و می‌خواهند دست مسئولان را در ارائه خدمات به روی مردم ببندد.

محمدی‌زاده تأکید کرد: حوزه جنگ فرهنگی نیز به موازات همین برنامه‌ریزی دشمنان انقلاب پیش می‌روند زیرا دشمنان، اسلام و انقلاب در حوزه فرهنگ و اقتصاد رصد می‌کنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: دشمن در داخل کشور قرارگاه‌های مختلفی همانند سلطنت‌طلب‌ها، خائنین به نظام و دیگر دشمنان دارند که برنامه‌ریزی و مطالعه می‌کنند که جامعه اسلامی کجا مشکل دارد و در همان جای مشخص و شناسایی شده برنامه‌ریزی می‌شود.

وی باتأکید به این موضوع که دشمنان اسلام و انقلاب جمهوری اسلامی با شناسایی نقاط قوت و ضعف قصد آسیب رساندن به جامعه را دارند خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب و پوشش، نماد واقعی جمهوری و انقلاب اسلامی است .

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی، دستگاه‌های مختلفی را فعال و یک عده از افراد را در داخل کشور اجیر می‌کنند که بدحجابی را ترویج کنند و برای تقویت این فرهنگ، هنجارشکنی در عرصه عفاف و حجاب رواج می‌دهند.

محمدی‌زاده تأکید کرد: امروز کار شما صنعت‌گران و تولیدکنندگان به مثابه جهاد رزمندگان در عرصه جنگ است و همانگونه که رزمندگان و جهادگران در میادین جنگ از آب و خاک و ناموس کشور صیانت کردند شما هم همین وظیفه دارید.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان عرصه پوشاک و لباس ایرانی برای پاسداشت خون شهدا و صیانت از این حریم و ناموس زنان و مردان جامعه اسلامی قدر فرصت پیش آمده را بدانید و مطمئن باشید در این مسیر خداوند متعال پشتیبان شما است و شاید امروز تعداد شما کم باشد ولی خداوند مشکلات مجاهدان راه خدا را حل می‌کند و ما هم به قدر بضاعت حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در استان تشکیل می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر هم گفت: پیرو دستور وزیر کشور قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم تشکیل می‌شود.

فرهنگ عفاف و حجاب در سطح ادارات استان سمنان مورد توجه قرار گیردطرح عفاف و حجاب در ادارات خوزستان اجرایی می‌شودبازار تخصصی عفاف و حجاب در مشهد دایر می‌شود

سید عباس موسوی‌نژاد عنوان کرد: از هفته آینده دستگاه‌های متولی امر برای بررسی و ارزیابی وضعیت عملکردشان فراخوانده شده و گزارشات آنان به‌صورت نامحسوس مورد رصد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عفاف حجاب در تیرماه پیش‌بینی شده که وظایف همه دستگاه‌ها در اجرا این برنامه به‌زودی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عفاف و حجاب برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) اعتراضات دانشجویی در آمریکا را انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دانست و گفت: ۱۰ سال قبل رهبرمعظم انقلاب به جوانان غربی منشأ شعار‌های امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب و تحولات دانشگاهی در آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد محمودی، با گرامیداشت مقام معلم، شغل معلمی را سرچشمه گرفته از جایگاه خداوند در مقابل انسان دانست وافزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند جایگاه معلم بسیار ارزشمند است و بر موضوع پرورش و تربیت از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش تاکید دارند.

او با اشاره به   شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)  گفت: امام صادق (ع)  در دوران بسیار حساسی و حکومت بنی امیه و حکومت عباسیان ظالم جامعه اسلامی را مدیریت کردند و در مواجه با موضوعات انحرافی به گونه‌ای با جهاد تبیین عمل کردند که امروز شاهدیم از ایشان به‌عنوان مؤسس حزب شیعه نام برده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: : اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند دچار خسران شده و سرمایه انسانیت و معنویت که امنیت الهی است را از دست می‌دهد، ضرورت دارد با کسب تقوای الهی از ویژگی‌های منفی دوری کنیم، امیدواریم خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا بفرماید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟