Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در کشور مسائل مهمی هستند که باید به آنها توجه شود و تا منشاء فساد خشکانده نشود مفسد همچنان وجود خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نشست خبری ذبیح‌الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیش‌از ظهر امروز با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداییان در آغاز این نشست با تبریک هفته قوه قضائیه و بزرگداشت یاد شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، امام خمینی(ره) شهید بهشتی را یک ملت می‌دانست و مقام معظم رهبری هم شهید بهشتی را عالم به اعتقادات می‌دانند و فرموده‌اند که شهید بهشتی بالاتر از حد عادی بود. انتصاب شهید بهشتی به ریاست دستگاه قضائی نشان از شأن این دستگاه در‌ ذهن امام خمینی(ره) دارد.

وی افزود: در دوره تحول و تعالی در سازمان بازرسی سعی کردیم بازرسی‌ها و نظارت را به طرف مسأله‌محور سوق دهیم و برنامه‌ریزی کنیم چرا که در کشور مسائل مهمی هستند که باید به آنها توجه شود و تا منشا فساد خشکانده نشود مفسد همچنان وجود خواهد داشت. برای این کار حدود 2 هزار مسأله شناسایی کردیم که به 200 موردش رسیدیم. حدود 97 گلوگاه فساد را شناسایی کردیم و به دولت اعلام کردیم که می‌توانیم با آنها برخورد کنیم تا نیاز به برخورد با مفسد نباشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: اگر سوء جریانی باشد یا کسانی دچار جرم شوند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. سال قبل حدود 5 هزار پرونده تشکیل شد که حدود 1000 پرونده کیفری بودند و بیش از 2500 پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات معرفی شدند.

در حال تکمیل ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد کنترل خودرو‌های عبوری را مدنظر قرار دادند. 
وی افزود: ماموران یک دستگاه سمند را متوقف و در بازرسی انجام شده ۲۵ کیلو تریاک را کشف کردند. 
جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد