Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:11:32 GMT

همه‌چیز درباره گوشی Nova Y۷۰ هوآوی +عکس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۹۸۱۱

همه‌چیز درباره گوشی Nova Y۷۰ هوآوی +عکس

Nova Y۷۰ هوآوی در بخش دوربین و باتری رقیب گوشی‌های پرفروش در ایران است.

به گزارش مشرق، قیمت گوشی Nova Y۷۰ در ایران مشخص نیست و اساسا این محصول برای بازار کشورهای آفریقایی عرضه شده است. با این وجود ارزش ۳۶۰ دلاری Nova Y۷۰ در بازار جهانی آن را در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌دهد. علاوه بر قیمت، هنوز اطلاعات دقیقی درباره پردازنده Nova Y۷۰ منتشر نشده، اما مشخصات این گوشی نشان می‌دهد صفحه نمایش TFT استفاده شده برای آن از ساده‌ترین نمایشگرهای بازار موبایل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوری‌که فیچرفون‌های ارزان‌قیمت با این نمایشگرها عرضه می‌شوند. در بخش دوربین Nova Y۷۰ به حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسل مجهز است و روی کاغذ از POCO X۳ Pro شیائومی که الان ۹ میلیون تومان فروخته می‌شود، چیزی کمتر ندارد. نقطه قوت Nova Y۷۰ باتری آن محسوب می‌شود. باتری شش هزارمیلی‌آمپرساعت این محصول توانایی رقابت با مدل‌های پرفروش بازار مثل Poco M۳ شیائومی یا Galaxy M۳۳ سامسونگ را دارد.

صفحه نمایش Nova Y۷۰؛ TFT

گوشی Nova Y۷۰ به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مجهز است. این صفحه نمایش از نوع TFT است و تصاویر را با رزولوشن ۷۲۰ یا همان HD نمایش می‌دهد. در بازار موبایل ایران گوشی Nova Y۷۰ از نظر صفحه نمایش با Galaxy A۳۲ ۵G و Galaxy M۳۳ رقابت می‌کند که فعلا برای خرید آن‌ها باید نزدیک هشت میلیون تومان کنار گذاشت. صفحه نمایش استفاده شده برای Nova Y۷۰ ساده‌ترین صفحه نمایش موجود در بازار موبایل است و فیچرفون‌های ارزان‌قیمت نیز به این صفحه نمایش مجهز هستند. با این حال بررسی بازار موبایل نشان می‌دهد پرفروش‌ترین گوشی با صفحه نمایش TFT مدل A۲۲ ۵G سامسونگ است که فروشنده‌ها بابت نسخه ۶۴ گیگابایت آن تقریبا ۴.۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

ظرفیت باتری Nova Y۷۰؛ شش هزارمیلی‌آمپرساعت

گوشی Nova Y۷۰ دارای باتری شش هزارمیلی‌آمپر ساعت است. می‌توانیم این آیتم را نقطه قوت محصول جدید هوآوی در بازار موبایل بدانیم، چون همین ویژگی آن را بدل به رقیب میان‌رده‌های پرفروش سامسونگ و شیائومی می‌کند. گوشی Poco M۳ شیائومی با قیمت ۵.۵ میلیون تومان از باتری شش هزارمیلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و کمپانی شیائومی از همین نوع باتری برای Redmi ۱۰ Prime و Redmi ۹T استفاده کرده است. مدل‌هایی که قیمتشان الان حدود پنج میلیون تومان است. بین گوشی‌های سامسونگ، گلکسی M۳۳ از باتری شش هزار میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند که برای خرید آن باید نزدیک هشت میلیون تومان کنار گذاشت.

دوربین اصلی Nova Y۷۰؛ ۴۸ مگاپیکسل

گوشی Nova Y۷۰ اردیبهشت امسال رونمایی شد و بازار هدف آن آفریقا بود. محصولی که دوربین اصلی آن به حسگر ۴۸ مگاپیکسل مجهز است و کنار آن دوربین پنج مگاپیکسل اولتراواید و دو مگاپیکسل تشخیص عمق قرار گرفته است. مشخصات دوربین Nova Y۷۰ نشان می‌دهد روی کاغذ می‌توانیم این مدل را رقیب Redmi K۴۰ شیائومی بدانیم. این محصول نیز دارای دوربین اصلی سه‌گانه است و قیمت آن تقریبا ۱۲ میلیون تومان است. حسگر اصلی دوربین POCO F۳ ۵G و POCO X۳ Pro نیز ۴۸ مگاپیکسل است و ارزش آن‌ها تقریبا ۹ میلیون تومان است. بین مدل‌های سامسونگ می‌شود گلکسی A۳۲ ۵G سامسونگ را زیرنظر داشت. چون دوربین اصلی این گوشی هم ۴۸ مگاپیکسل و قیمت این یکی تقریبا هشت میلیون تومان است. ارزان‌ترین گوشی که توانایی ثبت تصاویر با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را دارد، گلکسی A۰۳ سامسونگ به‌شمار می‌رود و برای خرید آن باید حدود سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کرد. گوشی‌های ویکو T۳ و Moto E۴۰ موتورلا نیز دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دارند و قیمت آن‌ها به‌ترتیب سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و چهار میلیون تومان است.

منبع:فرارو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت گوشی گوشی موبایل گوشی هوشمند موبایل فناوری هوآوی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت میلیون تومان بازار موبایل دوربین اصلی گوشی Nova Y۷۰ صفحه نمایش باتری شش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،گلکسی A۵۵ تقریبا از یک ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ روانه بازار شد، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و A۰۵s که جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است، کمتر از پنج میلیون فروخته می‌شود.

پوکو X۶ پرو که جزو گوشی‌های نسبتا جدید شیائومی به‌حساب می‌آید، کمی بیش از ۱۷ میلیون قیمت دارد و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ تلقی می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی ردمی A۲ پلاس است و آنطرف می‌توانیم از آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های فعلی اسم ببریم.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung