Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی فوقی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه نقد و بررسی عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در کتابخانه مرکزی اصفهان با اشاره به ایام سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری خدمات و اقدامات خوب و مؤثری را در زمینه‌های مختلف انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازمان با تدبیر و درایت آینده‌نگر امام خمینی (ره) تشکیل شد و تاکنون فعالیت‌های تأثیرگذاری را در زمینه‌های مختلف قرآنی، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و سامان دادن به امور روحانیون و مبلغان و مبلغات داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیاز به گفتمان‌سازی جدید نسبت مخاطبان زمان کنونی جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را از اصلی ترین رویکردهای سازمان تبلیغات دانست و ابراز داشت: لزوم بازنگری در شیوه‌ها و استفاده از ابزارهای به روز و جذاب برای مخاطبان مختلف با سلایق جدید در این دنیای مدرن و دیجیتال را از ضروریات اقدامات آینده سازمان دانست و یکی از رویکردهای جدید و دستور کارهای اقدامات تبلیغات اسلامی را همین کار دانست.

وی ادامه داد: از همه فعالان و صاحبنظران و فرهنگی خواست تا سازمان تبلیغات را از خود بدانند و از هرگونه ابراز نظر و پیشنهاد دریغ نکنند چرا که سازمان تبلیغات اسلامی باید به سمتی برود که بیشتر اقدامات و فعالیت‌های خود را به تشکل‌های مردمی و فعالان فرهنگی واگذار کند و برای آنها نقش تسهیل‌گری و حمایت کننده را داشته باشد.

در ادامه این جلسه صاحب نظران از مجامعی از جمله حوزه علمیه، دانشگاه، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، جامعه قرآنی و دیگر مجامع فرهنگی حضور داشتند و در خصوص ساختارها، اقدامات، میدان‌های عملی و فعالیت‌های نو با رویکردهای جدید و بازنگری در ارتباط با مخاطب را مطرح کردند.

کد خبر 5523848

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان جوانان بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه هفته قوه قضاییه شیراز خراسان رضوی سنندج آمار کرونا مشهد بیرجند کرمانشاه اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز معلم، گفت: علم‌آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسائل اخلاقی و تربیتی انسان‌های با اخلاق، عدالت خواه و خدمت‌گزار حاصل شده که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیرو‌های با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نظام جمهوری‌اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشور‌های غربی دارد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل