Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی القاصی مهر ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دادگستری پردیس در جمع خبرنگاران گفت: بنای دادگستری پردیس با بنای سه هزار و ۸۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع احداث شده و طی پروژه‌ای که از سال ۹۶ آغاز شده بود، امروز به بهره برداری رسید.

وی گفت: این پروژه با دستور و توجه ویژه رئیس قوه قضائیه تکمیل شد و با اعتباری در حدود ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رئیس کل دادگستری استان تهران هدف دستگاه قضائی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه را انجام کار و امورات مردم در زمان و مکان مناسب و با کیفیت عالی دانست و در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز غیرمجاز گفت: دستگاه قضائی به طور جدی با احداث بناهای غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها، تغییر کاربری‌های غیرمجاز و ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

وی افزود: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز به طور جدی در دستور کار قرار دارد و در برخی از شهرستان‌ها شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای مبارزه با زمین خواری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تشکیل شده است، در پردیس نیز تاکید من به اعضا شورای تأمین و مسئولین این شهرستان این است، که ساخت و سازها و تصرفات غیرمجاز را در شورای تأمین مطرح کرده و نسبت به قلع و قمع موارد غیرمجاز مقابله کنند.

کد خبر 5523861

منبع: مهر

کلیدواژه: علی القاصی مهر دادگستری استان تهران شهرستان پردیس ساخت و ساز غیرمجاز بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه هفته قوه قضاییه شیراز خراسان رضوی سنندج آمار کرونا مشهد بیرجند کرمانشاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شناسایی و برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در این شهرستان خبر داد.

محمد توحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی، یک باب منزل که در آن فردی بدون مجوزهای علمی و قانونی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی(حجامت و زالو درمانی) می‌کرد، شناسایی شد.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله‌گر افزود: در پی دریافت گزارش شهروندی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت از منزل مذکور واقع در محدوده میدان آزادی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: مدیر و کارشناسان نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی و نماینده بازرسی دانشگاه و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی و انتظامی با حضور در منزل فوق، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود در محل را ضبط کرده و فرد مداخله‌گر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندانی که با مشاهده تخلفات حوزه درمان، موارد را گزارش می‌کنند، یادآور شد: گزارش‌های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم