Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، میکائیل باقری  اظهار کرد: مسابقات ملی قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور ۱۷ سال قبل نخستین‌بار در خراسان رضوی کلید خورد. مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این مسابقات هر سال استقبال بیشتر معلمان را در بردارد افزود: مهمترین هدف برگزاری این مسابقات در بخش فرهنگیان شناسایی معلمان علاقمند، متخصص و ارتقای دانش و نگرش آنان در جریان مسابقات و انتقال آن به دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این مسابقات امسال به دلیل احتمال شیوع دوباره کرونا در دو بخش مقدماتی و نهایی برنامه‌ریزی شده است. باقری افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات در خردادماه و از امروز چهارم تیرماه در مشهد مرحله نهایی آن آغاز و ۲۴ داور ملی و بین‌المللی این دوره از مسابقات را داوری می‌کنند. مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۵ درصد معلمان در هفتمین دوره مسابقا ملی قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور شرکت کردند. وی افزود: هفتمین دوره مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۱۰ جز، قرائت، نهج‌البلاغه و احکام در دو بخش خواهران و برادران فرهنگی برگزار می‌شود. باقری اظهار کرد: ۳۵۰ هزار فرهنگی در مرحله مناطق در ۳۰ منطقه آموزش و پرورش کشور با یکدیگر رقابت کردند. مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: مسابقات در دو بخش خواهران و برادران در مرحله نهایی با حضور ۳۲۰ فرهنگی به صورت حضوری برگزار می‌شود. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماز قرآن کریم فرهنگیان آموزش و پرورش عترت و نماز کل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درباره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در صندوق ذخیره که مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات است با کمک سازمان بازرسی، اساسنامه را اصلاح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: صحرایی: آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد

وی افزود: اشکال صندوق ذخیره فرهنگیان از اساسنامه آن است که یک اساسنامه‌ای به‌اصطلاح شترگاوپلنگ است و سازمان بازرسی هم این موضوع را تأیید کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق ذخیره فرهنگیان مستقر شده است که تاکنون سابقه نداشته است، 27 سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی می‌شد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است‌.

صحرایی گفت: از سازمان بازرسی خواستم به صندوق ذخیره فرهنگیان ورود کند تا به‌خوبی اداره شود.

وی بیان کرد: بعد از گفتگوی طولانی با سازمان بازرسی، حکمی را به برنامه هفتم توسعه اضافه کردیم تا اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان تصویب و سرمایه آن برای شفاف شدن بورسی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229902 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای ارتقای سیستم آموزشی/ معلمان درصدر حل مسائل هستند
  • صحرایی: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود
  • ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام