Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال حسینی مدافع سالیان متمادی فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: هر آمدنی رفتنی دارد، صفر تا صد این تصمیم با خودم بوده و می‌خواستم بدون سروصدا از فوتبال خداحافظی کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجلال حسینی مدافع با تجربه و مستحکم پرسپولیس، در سن ۴۱ سالگی پس از دستاوردهای بزرگ و افتخارات ریز و درشت از فوتبال خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی از فصل بیست‌ودوم به‌طور رسمی به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی به نیمکت این تیم که اکنون کریم باقری و افشین پیروانی را نیز به عنوان کاپیتان‌های اسبق تیم‌ملی و پرسپولیس در اختیار دارد، اضافه خواهد شد.

سید جلال حسینی در رابطه با خداحافظی‌اش از دنیای بازی و وارد شدن به مربیگری اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. از شما تشکر می‌کنم اما هرآمدنی یک رفتنی هم دارد و صفر تا صد این خداحافظی تصمیم خودم بود. هرچند سخت بود اما در نهایت این تصمیم را گرفتم و فکر می‌کنم تصمیم درستی هم بود.

وی در ادامه با اشاره به این تصمیم افزود: با خیلی‌ها صحبت کردم؛ اما خودم تصمیم گرفتم خداحافظی کنم و این یک تصمیم شخصی بود. با آقا یحیی مفصل صحبت کرده بودم و او هم همه چیز را به خودم سپرده بود که جا دارد از او و همه هم‌بازیانم تشکر کنم که این روزها به یادم بودند.

کاپیتان پر افتخار فوتبال ایران در خصوص خداحافظی از فوتبال در مستطیل‌سبز خاطرنشان کرد: بازی خداحافظی؟ نه! فقط دوست داشتم با مردم و با گذاشتن فقط یک عکس خداحافظی کنم. دست آقای درویش درد نکند ولی خیلی دوست نداشتم سروصدا به‌پا کنم. نمی‌خواستم شلوغش کنم و این یک تصمیم شخصی است و به همین خاطر از آقای درویش عذرخواستم.

سیدجلال حسینی در پایان گفت: دوست داشتم خداحافظی‌ام یک‌ربطی به دوران فوتبالم یا شماره پیراهن من داشته باشد. سال‌ها پیراهن شماره ۴ را در تیم‌ملی، پرسپولیس و سایر تیم‌ها پوشیدم و حالا هم روز چهارم ماه چهارم (تیرماه) سال ۱۴۰۱ است و فکر می‌کنم انتخاب خوبی بوده باشد.

کد خبر 584248

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سیدجلال حسینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد

 سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

چادرملو اردکان -  آلومینیوم اراک - ساعت ۱۸:۱۵ - ورزشگاه شهید نصیری یزد

تراکتور تبریز - مس رفسنجان - ساعت ۱۹ - ورزشگاه یادگار امام تبریز

گل گهرسیرجان - هوادار تهران  - ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ملوان بندر انزلی  - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • تفال به حافظ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند...