Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از جدایی داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور از کارد فنی پرسپولیس، در هفته گذشته حمید مطهری هم از این تیم جدا شد تا هدایت تیم نساجی مازندران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار بگیرد.

پرسپولیسی‌ها برای پست مربی بدنساز یک مربی خارجی که البته سابقه کار در فوتبال ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد، انتخاب کردند و قراردادی هم در این زمینه بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پست مربی دروازه‌بانان هم قرار بود دینکا آلین که سابقه کار در تراکتور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کارنامه داشته، به پرسپولیس بیاید اما پس از اینکه او نتوانست قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با تراکتور فسخ کند، حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا یک مربی برزیلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جایگزین داوود فنایی کنند.

ولسی منسا، مربی برزیلی تیم الریان قطر گزینه مدیران پرسپولیس برای پست مربی دروازه‌بان است و به نظر می‌رسد که کار پیوستن او به جمع سرخ‌پوشان تا حدود زیادی انجام شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، منسا به زودی کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پرسپولیس آغاز خواهد کرد.

از طرف دیگر کریم باقری و سید جلال حسینی قرار است در کادر فنی پرسپولیس حضور داشته باشند تا این دو نفر به عنوان مربیان ایرانی در کادر فعالیت کنند، اما موضوع مبهم انتخاب دستیار اول یحیی گل محمدی در پرسپولیس است. با جدایی حمید مطهری حالا پرسپولیسی‌ها به دنبال یک مربی هستند تا به عنوان دستیار اول در این تیم مشغول به کار شوند. از آنجایی که گزینه موردنظر گل محمدی در بین مربیان ایرانی وجود ندارد، به همین خاطر سرمربی پرسپولیس به دنبال انتخاب یک مربی خارجی به عنوان دستیار اول خود است تا کادر فنی‌اش تکمیل شود.

نکته جالب توجه اینجاست که با جدایی سه مربی پرسپولیس، یحیی گل محمدی سه مربی خارجی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جایگزین آنها کرده تا بتواند شرایط سرخ‌پوشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فصل بیست و دوم لیگ برتر بهبود ببخشد. با این وضعیت باید منتظر یک مربی خارجی دیگر در پرسپولیس باشیم تا مشخص شود که وضعیت کادر فنی سرخ‌پوشان چه شکلی خواهد شد. نکته جالب توجه درباره کادر فنی پرسپولیس این است که با جدایی سه مربی ایرانی، قرار است سه مربی خارجی فصل آینده در این تیم مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: کادر فنی پرسپولیس لیگ برتر حمید مطهری مربی خارجی کادر فنی یک مربی سه مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی

بازدید 3 بعد از انتشار ویدیویی از رانندگی آفریقایی‌ها با وانت زامیاد، حالا ویدیویی از واکنش جالب اعراب حاشیه خلیج فارس با دیدن نیسان طلایی ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیوی جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی