Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی از زحمات رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در زمان تصدی‌گری این مسئولیت قدردانی کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب
مشاور محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
فرصت خدمت گزاری در  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیقی الهی است و خدای متعال را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) شخصیت های مردمی و انقلابی در گوشه و کنار کشور پای در رکاب آرمان های انقلاب اسلامی گذاشته و به سهم خود در سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در منطقه و جهان همت نهاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرمان های بلند و عمیق انقلاب اسلامی که دنیای زر و زور و تزویر و جبهه استکبار را نشانه گرفته، باعث شده است که دشمنان انقلاب توان خود را برای توقف و ایستا جلوه دادن مسیر حرکت انقلاب اسلامی متمرکز سازند و با روی آوردن به حیل مختلف، توطئه ها و تحریم ها، میان دولت و ملت انشقاق و جدایی بیندازند تا به اهداف شوم و پلید خود علیه این نظام مقدس دست یابند.

دسیسه های دشمنان با هوشمندی و بصیرت یکایک کارگزاران این نظام از جمله سازمان اطلاعات سپاه به عنوان یکی از بازوان اصلی مقابله با بدخواهان، ره‌به جایی نبرده است و جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از گذشته، مسیر پیشرفت و تعالی را طی می کند.

به سهم خود از خدمات برادر مجاهد و خستگی ناپذیر حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب که عمر شریف خود را در طی چهار دهه اخیر در امتداد خط ولایت سپری کرده و به خصوص در دوران ۱۳ ساله ریاست بر سازمان اطلاعات سپاه که منشا خدمات ماندگار و اثربخش در تقویت امنیت داخلی کشور شده است؛ قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال عزت افزون‌تر در سنگر جدید خدمت را برایشان مسالت دارم.

احمد وحیدی
وزیر کشور

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: احمد وحیدی سازمان اطلاعات سپاه وزیر کشور سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)