Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@12:00:57 GMT

پخش سریال "در پناه تو" از رادیو

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۲۲۸۳

سریال تلویزیونی «در پناه تو » در قالب رادیو سریال از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود. ناطقان: به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، سریال «در پناه تو» محصول سال ۱۳۷۳ است که علیرضا طالب‌زاده نویسندگی و زنده‌یاد حمید لبخنده کارگردانی آن را بر عهده داشته‌اند.
داستان این سریال درباره چهار جوانی است که از دانشگاه هنر فارغ التحصیل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنده یاد حسن جوهرچی، لعیا زنگنه، سعید پورصمیمی، ثریا قاسمی، ایرج راد، آزیتا لاچینی، پری امیرحمزه، رامین پرچمی، پارسا پیروزفر، کیومرث مرادی، حبیب دهقان نسب و سحر ذکریا از جمله بازیگران سریال «در پناه تو» هستند.
این مجموعه به نویسندگی و روایت ملیحه شبانیان و تهیه کنندگی نسیم صباغان هر روز ساعت ۱۴:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: پخش ، سریال درپناه تو ، رادیو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پخش سریال درپناه تو رادیو پناه تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در این فهرست وجود دارد .

مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • زنده یاد اسکویی و روایت ورود به رادیو
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی