Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:36:23 GMT

شهریه ثابت مدارس هیات امنایی، ۴۰۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۲۲۸۵

شهریه ثابت مدارس هیات امنایی، ۴۰۰ هزار تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: تا آغاز سال تحصیلی جدید فرصت محدودی در اختیار داریم که ضمن بررسی پروژه‌های در دست اجرا باید ۱۳ پروژه اولویت‌دار و بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا مهر ماه به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر استفاده از توان پیمانکاران برای اتمام طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالا یادآور شد: با تعلل در تکمیل مدارس روستایی نزدیک شهر دانش‌آموزان مجبورند از مدارس شهری استفاده کنند که مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان همدان از تکمیل پنج طرح دیگر آموزشیس تا بهمن ماه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به همدان چندین پروژه آموزشی، بهداشت و درمان، آبرسانی، ورزشی و ... پیش‌بینی و مشخص شده تا از اعتبارات ویژه این سفر برخوردار و هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

وی تکمیل دو مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی در حال احداث و تسریع در بهره‌برداری از استخرهای دانش‌آموزی احداث شده در نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش را از دیگر طرح های آموزشی دارای اولویت در مرکز استان برشمرد.

محمدی تاکید کرد: باید به این نکته توجه شود که دانش‌آموزان استثنایی در صورت عدم تامین فضای آموزشی اختصاصی از تحصیل بازمی‌مانند و استخرها دچار فرسودگی و متحمل هزینه‌های مضاعف خواهد شد.

وی در ادامه از تعیین شهریه ثابت ۴۰۰ هزار تومان برای مدارس هیات امنایی شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: مدارس هیات امنایی در حین ثبت نام و فصل تابستان مجاز به دریافت شهریه نیستند.

فرماندار شهرستان همدان گفت: ضمن پیش‌بینی امکان تقسیط پرداخت شهریه این مدارس می توانند با مصوبه هیات امنای خود نسبت به اخذ کمک‌های اختیاری از سوی مردم اقدام کنند.

وی در پایان گفت: در جلسه ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت تصویب کردیم از همه ظرفیت‌های در اختیار ادارات از جمله مدارس در این راستا استفاده شود که در این جلسه نیز مشخصا در خصوص مدارس تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهریه مدارس هیات امنایی پروژه های آموزشی نیمه کاره استخر دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه

شما شهروندان عزیز در مورد افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی والدین تبریزی را نگران کرد

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی، در لینک زیر مشاهده کنید.

کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مدارس هیئت امنایی در صورت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه از والدین شهریه دریافت می‌کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند