Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، زمانی که می‌خواهیم کاری را انجام دهیم، همیشه به دنبال بهترین آن می‌گردیم؛ برای مثال حتی زمانی که می‌خواهیم رنگ دیوارهای خانه‌مان را رنگ کنیم، به دنبال بهترین نقاش می‌گردیم و از چندین نفر پرس و جو می‌کنیم تا بهترین نقاش را پیدا کنیم و کارمان را با خیال راحت به او بسپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا زمانی که مشکلی برای ماشینمان پیش می‌آید، آن را به دست هر مکانیکی نمی‌سپاریم و به دنبال فردی می‌گردیم که به کارش اطمینان داشته باشیم.

حالا تصور کنید که می‌خواهید سرور مجازی بخرید و اطلاعات خودتان را به سرور بسپارید! پس اهمیت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی بسیار مهم است! شما باید از شرکتی سرور مجازی تهیه کنید که مطمئن باشید از امنیت بالایی برخوردار است و هر زمان که به مشکل برخورد کردید، پاسخگوی شما خواهد بود.

شرکت‌های زیادی وجود دارند که ادعای بهترین بودن دارند، اما یکی از شرکت‌هایی که این روزها سروصدا کرده است، آسام سرور است. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم خدمات آسام سرور را نقد و بررسی کنیم و ببینیم آیا واقعاً آسام سرور بهترین ارائه دهنده خدمات سرور مجازی در ایران است یا نه؟

پس اگر شما هم به دنبال انتخاب درست شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی هستید، همراه ما باشید.

سرور مجازی چیست؟

پیش از آنکه به اصل مطلب برویم، بهتر است ببینیم که سرور مجازی چیست و یک سرور مجازی خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چه انتظاراتی باید از یک شرکت ارائه دهنده داشته باشیم.

سرور مجازی یا vps که مخفف عبارت virtual private server به معنای یک کامپیوتر مجازی در دیتاسنتر است که ۲۴ ساعت روشن و دارای اینترنت پرسرعت است.

در سرور مجازی به کمک تکنولوژی مجازی سازی، از هر واقعیت فیزیکی و سخت افزاری سرور یک نسخه مجازی ساخته می‌شود؛ این تکنولوژی در سرورها سبب می‌شود که بدون آنکه چند سخت افزار قدرتمند داشته باشیم، به کمک مجازی سازی چندین سرور داشته باشیم.

شما روی یک سخت افزار چندین سرور جداگانه با منابع اختصاصی مانند RAM و CPU خواهید داشت.

ویژگی‌های یک ارائه دهنده سرور مجازی خوب چیست؟

در اینجا به شما تعدادی از معیارهای یک ارائه دهنده سرور مجازی را معرفی می‌کنیم تا شما را در تصمیم گیری کمک کنیم.

۱. سیستم عامل

شما باید بتوانید سیستم عامل مورد نظرتان را در سرور مجازی خودتان داشته باشید، پس شرکت ارائه دهنده شما، باید امکان استفاده از سیستم عامل‌های مختلف مانند لینوکس، ویندوز و میکروتیک را برایتان فراهم کند.

۲. داشتن منابع انعطاف پذیر

یک شرکت ارائه دهنده خوب، شرکتی است که به شما امکان ارتقای منابع را فراهم می‌کند. پس به این نکته حتماً توجه داشته باشید.

۳. داشتن امکانات جانبی متنوع

در اختیار گذاشتن برخی از ویژگی‌ها و امکانات متنوع می‌تواند به استفاده آسان از سرور مجازی کمک کند.

امکانات و ویژگی‌هایی مانند کنترل پنل، گواهینامه‌های SSL، درایوهای SSD، راه اندازی سرور و انتقال محتوا.

۴. آپتایم بالای سرور

آپتایم بالای سرور یکی از مزیت‌های رقابتی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرور مجازی است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که این آپتایم بالا نباید در حد شعار باشد؛ بلکه سرور مجازی ارائه شده باید آپتایم بالایی داشته باشد تا شما را دچار مشکل نکند.

۵. پشتیبانی اختصاصی

داشتن پشتیبانی آنی یکی از مواردی است که باید در مورد شرکت ارائه دهنده سرور مجازی مد نظر قرار داده شود. در صورتی که سرور شما دچار مشکل شد و تیم پشتیبانی، سوال شما را بی پاسخ گذاشت، ممکن است عواقب زیادی دامن‌گیر شما شود. پس حتماً به پشتیبانی شرکت ارائه دهنده توجه زیادی داشته باشید.

چرا آسام سرورجزو بهترین ارائه دهنده خدمات سرور مجازی در ایران است؟

در این بخش ویژگی‌های آسام سرور را بررسی می‌کنیم که آن را از دیگر ارائه دهندگان متمایز کرده است.

ارائه منابع اختصاصی

زمانی که در مورد منابع اختصاصی صحبت می‌کنیم و از آن به عنوان یک مزیت یاد می‌کنیم، منظورمان این است که شما می‌توانید از منابع به صورت کامل استفاده کنید، بدون آنکه آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

فضای ذخیره سازی SSD NVMe

زمانی که شما از آسام سرور، سرور مجازی خریداری می‌کنید، سرور مجازی‌های شما با هارد SSD به شما عرضه می‌شود که سبب می‌شود شاهد عملکرد و سرعت بالا باشید و دیگر با کندی سرعت مواجه نشوید.

پورت ۱ گیگ

سرور مجازی هایی که توسط آسام سرور به مشتریان ارائه می‌شوند، دارای پورت ۱ گیگ هستند که می‌توان برای دانلود و آپلود به صورت نا محدود و با استفاده درست از پهنای باند، از آن استفاده کنید.

لوکیشن‌های متنوع

آسام سرور بیشترین تنوع لوکیشن را در بین ارائه دهندگان سرور مجازی دارد. آسام سرور از ۱۸ لوکیشن متنوع، سرور مجازی ارائه می‌دهد. اما تنها این نیست، شما حتی قادر هستید لوکیشن سرور مجازی خودتان را انتخاب کنید و آزادی عمل داشته باشید.

مجهز به سیستم Raid ورژن ۱۰

تمامی هاردها در آسام سرور به کمک سیستم Raid پیکربندی شده‌اند که سبب امنیت بیشتر داده‌های شما می‌شود.

استفاده از Hyper-v و VMware ESXi

یکی از بهترین سیستم‌های مجازی سازی که وجود دارد، وی ام ور است که آسام سرور از این مجازی ساز برای پیاده سازی سرور مجازی‌های خود استفاده کرده است.

پشتیبانی ۲۴*۷

یکی از معایبی که در شرکت‌های ارائه دهنده سرور مجازی وجود دارد، عدم پشتیبانی درست و فوری است؛ اما آسام سرور به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پشتیبانی دارد و حتی در روزهای تعطیل نیز می‌توانید روی پشتیبانی آسام سرور حساب کنید.

گارانتی عودت وجه

گارانتی عودت وجه را می‌توان یک مزیت بزرگ در نظر گرفت که برای یک شرکت ارائه دهنده ریسک بزرگی حساب می‌شود. آسام سرور با اطمینان کامل از کیفیت خدمات ارائه شده، امکان بازگشت وجه را فراهم کرده است.

برخورداری از قیمت مناسب

با در نظر گرفتن خدماتی که آسام سرور ارائه می‌دهد، هزینه دریافتی نسبت به دیگر ارائه دهندگان، بسیار پایین‌تر است و شما می‌توانید با حداقل بودجه سرور مجازی خریداری کنید و از امکانات و ویژگی‌های آن برخوردار باشید.

سخن آخر

در این مقاله در مورد سرور مجازی و ویژگی‌های بهترین ارائه دهنده سرور مجازی صحبت کردیم و ویژگی‌ها و خدمات آسام سرور را نیز بررسی کردیم. با توجه به معیارهای گفته شده، اگر قصد خرید سرور مجازی دارید، می‌توانید به آسام سرور مراجعه کنید و با توجه به نیازتان، پلن مورد نظرتان را خریداری کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5523938

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کارهای اینترنتی تجهیزات الکترونیکی خرید آنلاین بازار تهران قیمت خودرو قیمت میوه قیمت مسکن کسب و کار قیمت ماهی قیمت مرغ بازار خودرو تولید داخلی شهر تهران میوه افزایش تولید خودرو قیمت گوشت بازار میوه و تره بار شرکت ارائه دهنده داشته باشید داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود