Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه رسمی اعضای شورای اسلامی استان زنجان با حضور مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی استان زنجان در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های نهادها و بنیادهای متعدد حمایتی در استان گفت: متاسفانه مردم از فعالیت این نهادها بی‌اطلاع هستند و فعالیت برخی بنیاد ها مانند بنیاد علوی محسوس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکندر عابدینی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های آب،کشاورزی، درمان، آموزش و غیره نیازهای بسیاری هست که بنیاد مستضعفان می‌تواند در رفع آن موثر واقع شود.
وی با اشاره به فعالیت بنیاد علوی در شهرستان ماهنشان ابراز کرد: بیش از ۵۰ درصد مدارس مناطق محروم متعلق به دهه 60 است و تخریبی هستند، بنابراین این بنیاد می‌تواند در راستای بازسازی و نوسازی مدارس گام‌های مثبتی بردارد.
در ادامه نماینده شهرستان ایجرود در شورای استان بیان اینکه شوراها بازوی نظارتی و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در جامعه محلی هستند، گفت: شورای استان آمادگی خود را برای تصمیم‌گیری در راستای پیشبرد اهداف دولت اعلام می‌کند.
وی با تاکید براینکه فعالیت نهادهای حمایتی باید بر اساس نیازسنجی دقیق صورت گیرد، اظهار کرد: شوراها به عنوان نمایندگان مردم می‌توانند اولویت‌های محلی را احصا و در اختیار این نهادها قرار دهند.
وی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری در شهرهای کوچک خاطرنشان کرد: در صورتی که بنیاد مستضعفان بستر همکاری شهرداری‌های کوچک و بنیاد را فراهم کنند، بخشی از نیازهای مردم در حوزه مبلمان شهری مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان محرومان نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

موحدی ادامه داد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا سی‌ام خرداد تمام می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های امتحانی پایه متوسطه اول به همه شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده و امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان فقط امتحانات هنرستان‌های فنی و کار و دانش به صورت داخلی است و سوالات در مدرسه طراحی می‌شود.

وی همچنین به تجهیز ۹۲ حوزه امتحانی در استان اشاره کرد و افزود: این حوزه‌ها مجهز به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال یاب هستند.

موحدی همچنین گفت: ۸ حوزه تصحیح به صورت الکترونیکی داریم که برگه‌های امتحانی پس از رونوشت‌برداری بر روی سامانه آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دو تصحیح کننده از نقاط مختلف کشور برگه‌های امتحانی را بدون اعمال نظر نمره می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند