Web Analytics Made Easy - Statcounter

افغانستانی ها خواستار آزادسازی سازی پول های شان هستند

مردم افغانستان که به گفته خودشان، این روزها در شرایط دشوار قرار گرفته اند بویژه افراد آسیب پذیر ناشی از زلزله در ولایات شرقی کشور، نیاز به مساعدت و دستگیری دارند.

یک تن از افراد آسیب پذیر در ولایت پکتیکا گفت: در اثر زلزله در این ولایت، اعضای فامیل برادرم، همه جان باخته و هیچ یکی از آنها زنده نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان افغانستان میخواهند که پول های شان آزاد شوند، پول های بلوکه شده ای که در اختیار آمریکا قرار دارد. 

سرمایه‌ای که می‌تواند بحران ناشی از زلزله را مدیریت کند، فقر را کاهش دهد و یا هم در اوج بحران، باعث کاهش قیمت مواد غذایی در بازار شود.

بلوکه شدن این پول، علاوه بر مردم، تاجران را نیز با مشکلات روبرو ساخته است.

الکوزی، عضو اتاق تجارت و سرمایه گذاری طالبان گفت: بسیار مشکل است که به ما ضرر می‌رسد؛ زمانی که ما بخواهیم بنزین بخریم، برای انتقال آن باید ده روز انتظار بکشیم و اگر این کار را انجام ندهیم قرارداد ما فسخ می‌شود.

طالبان نیز بارها از آمریکا خواسته تا پول های بلوکه شده افغانستان را آزاد کند، پولی که متعلق به مردم افغانستان است.

۷ میلیارد دلار پول افغانستان در حالی از سوی آمریکا بلوکه شده که بیش از ۹۰ درصد مردم این کشور در فقر و گرسنگی به سر می برند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان آمریکا فقر بلوکه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک