Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بر لزوم بازشناسی نظام‌های موجود در نیروهای مسلح به‌منظور ارتقای تربیت در این نیروها تاکید کرد و گفت: برخی از نظام‌ها حرکت تربیتی را کُند می‌کند و ما برای اینکه بتوانیم نظام‌های تربیتی را نهادینه کنیم باید نسبت به سه گروه روحانیون، فرماندهان و اساتید به‌عنوان عناصر اصلی متمرکز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در همایش ملی تربیت در نیروهای مسلح که در دانشکده شهید محلاتی قم برگزار شد، برجسته‌ترین مؤلفه برتری نیروهای مسلح انقلاب اسلامی بر نیروهای مسلح تمام عالم را تربیت دینی دانست و گفت: امروز خوشحال هستیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی سکان‌داری نیروهای مسلح را به شخصیتی علمی سپردند که نگاه علمی این شخصیت را در فرماندهی مجموعه‌های مختلف می‌بینیم.

وی با بیان اینکه در بحث چیستی تربیت، شکوفا کردن حیات انسانی انسان از دل حیات مصنوعی را یاد گرفته‌ایم، عنوان کرد: قرآن کریم تاکید دارد که اگرانسان در حیات انسانی نباشد در حیات نباتی در جا می‌زند و قیمت او از حیوان نیز پست‌تر می‌شود.



بیشتر بخوانید :

آرزوی وزیرکشور برای«عزت افزون تر» طائب «در سنگر جدید خدمت»
ببینید | مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رفع موانع تربیت باید در نیروهای مسلح بیشتر مورد توجه قرار گیرد، مطرح کرد: بازخوانی نظام‌های نیروهای مسلح و جاری شدن تربیت در سازمان راهکاری مؤثر است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از نظام‌ها حرکت تربیتی را کُند می‌کند و ما برای اینکه بتوانیم نظام‌های تربیتی را نهادینه کنیم باید نسبت به سه گروه روحانیون، فرماندهان و اساتید به‌عنوان عناصر اصلی متمرکز شویم.

حاجی صادقی در پایان گفت: امیدواریم این نشست‌ها مقدمه حرکت جهادی در سطح نیروهای مسلح باشد و بتوانیم مطالبه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نیروهای مسلح سرشار و سرریز کننده تربیت به بدنه جامعه باشند را محقق کنیم.

220

کد خبر 1645259

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی قدس نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه نماینده ولی فقیه در سپاه نیروهای مسلح انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • جمعیت هلال احمر نماد خدمت به جامعه است
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات