Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح ازتلاش‌های جهادی حجت الاسلام حسین طائب درکسوت ریاست سازمان اطلاعات سپاه قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردارسرلشکر باقری در پیامی اززحمات 13 ساله حجت الاسلام حسین طائب دردوران خدمت درسازمان اطلاعات سپاه سپاسگزاری کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب
با سلام و تحیات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدای بزرگ را شاکریم که به ما توفیق داد در عصر طلوع مجدد خورشید اسلام ناب محمدی (ص) در زمره مجاهدان فی سبیل الله، برغم توطئه‌ها و فتنه‌های پیچیده و مستمر جبهه دشمنان رنگارنگ انقلاب و نظام اسلامی پیام آور عزت، شوکت، عظمت و اقتدار ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی در جهان امروزگردیم.
اکنون پس از 13 سال خدمت مجاهدانه و صادقانه در سنگر خطیر "ریاست سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی "، که با راهبری موفق آن برادر فرهیخته، تشکیل، سازماندهی و توسعه کمی و کیفی این مجموعه حساس و راهبردی محقق و توفیق در بسیاری از پرونده‌ها و موضوعات اطلاعاتی و امنیتی از جمله کشف و خنثی سازی سناریو‌های نفوذ وجاسوسی رقم خورده است و در تعامل هم افزا و مقتدر با سایر نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، مفتخر به عنوان " سرباز گمنام امام زمان (عج) هستید، امنیت مثال زدنی ایران اسلامی از گزند توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل مصون مانده است؛ بر خود وظیفه می‌دانم
به مصداق کلام شریفه " و من لم نیشکر المخلوق من لم یشکر الخالق"
از همت جهادی و انقلابی و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در این راستا قدردانی و سپاسگزاری نمایم.
دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزیز در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت، ولی عصر (ع) و تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.
سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاه اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 6089789 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است