Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@08:20:54 GMT

پرسپولیس تغییر سیستم می دهد؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۴۵۰۸

خبرهایی در خصوص تغییر سیستم احتمالی پرسپولیس برای فصل آینده به گوش می رسد

خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به گونه ای است که بعید به نظر می رسد یحیی بخواهد با همان آرایش آشنای 2-4-4 دو فصل اخیر به میدان برود.

به گزارش طرفداری، به هرحال در فوتبال این یک رسم است که می توان سیستم و آرایش تاکتیکی هرتیمی را با توجه به نفراتی که در خدمت دارد حدس زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی اگرچه فصل قبل با سیستم 2-4-4 خطی به میدان رفتند اما خریدهای او به گونه ای است که احتمال می رود او برای فصل بعد تغییر آرایش دهد.

جذب نفراتی چون سروش رفیعی و سعید صادقی از همین دست خریدهاست که احتمال تغییر سیستم را می دهد.

سروش رفیعی یک بازیساز فوق العاده است و بازی دادن او در پست وینگر یا هافبک دفاعی به معنای هدر دادن نیمی از توانایی های اوست. ضمن این که با حضور سعید صادقی نیز می توان حدس زد که سرخ ها بیشتر به آرایش 1-3-2-4 روی بیاورند.

حالا با وجود این دو نفر، احتمال تغییر سیستم از سوی یحیی هم بیشتر است. فراموش نکنیم سعید صادقی فصل قبل در پست وینگر چپ درخشید و هم روی حرکات ترکیبی تکنیکی هم ارسال‌های ایستگاهی فوق‌العاده موفق بود. او فصل قبل در جدول پاسورها رقیب مهدی ترابی ستاره پرسپولیس بود اما حالا می‌تواند کنار او بدرخشد با این تفاوت که ترابی احتمالاً در جناح مقابل قرار خواهد گرفت و عالیشاه و سیامک نعمتی را به‌عنوان جدی‌ترین رقبا پشت خود خواهند داشت.

با آرایش 1-3-2-4 بی تردید هم سعید صادقی و هم سروش رفیعی و مهدی ترابی این فرصت را دارند تا در پست های تخصصی خود به میدان بروند.

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تغییر سیستم سعید صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی یکی از مهره‌های مورد علاقه اوسمار ویه‌راست که از زمان سرمربیگری او در نیم فصل دوم، جایگاه محکمی در ترکیب اصلی پیدا کرده است.

سروش فصل گذشته نیز در نیم فصل دوم و به خصوص بازی‌های پس از عید موتور محرک سرخ‌ها برای قهرمانی در لیگ و حذفی بود و تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تیمش داشت.

شماره هفت محبوب پرسپولیس حالا در فرمی ایده آل برای تیمش در اراک به میدان می‌رود و می‌تواند به عنوان بازیساز در غیاب عالیشاه نقش مهمی ایفا کند.

رفیعی تا کنون دو جام حذفی را با پرسپولیس فتح کرده و حالا در این فصل در پی کسب سومین قهرمانی خود در این جام است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حذف شد
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس