Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری موفق به کسب کرسی نشدند.

به گزارش ایسنا، در دومین روز از فدراسیون جهانی وزنه برداری که در آلبانی برگزار شد، تکلیف کمیته‌های فنی و مربیان هم مشخص شد و نمایندگان ایران در انتخابات باقی ماندند اما موفق به کسب رای لازم نشدند.

 علیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان برای عضویت در کمیته فنی کاندیدا شده بود که در انتخابات باقی ماندو انصراف نداد اما موفق به کسب رای لازم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کمیته فنی نمایندگان کشورهای صربستان، بریتانیا، استرالیا، کنیا، قزاقستان، سوئیس و دومینیکن رای آوردند.

محسن بیرانوند دبیر پیشین فدراسیون وزنه برداری نیز برای کمیته مربیان کاندیدا بود که او هم در انتخابات باقی ماند اما نتوانست رای لازم را کسب کند.

نمایندگان کشورهای آمریکا، مجارستان، چین، فرانسه، استرالیا، بوسنی، کوبا عضو کمیته مربیان شدند. در نخستین روز انتخابات هم علی مرادی برای پست های ریاست، دبیرکلی، نایب رئیسی و عضویت در هیات اجرایی کاندیدا شده بود که از ریاست انصراف داد و در دیگر پست‌ها باقی ماند و نتوانست رای اعتماد بگیرد.

به این ترتیب ایران موفق به کسب هیچ کرسی در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري فدراسیون جهانی وزنه برداری فدراسیون جهانی وزنه برداری موفق به کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

لیورپول در این بازی  ۲ گل در نیمه نخست توسط محمد صلاخ و رابرتسون به ثمر رساند و هر دو گل در ابتدای نیمه دوم با ضربه‌های خاکپو و الیوت (با شوتی فوق العاده) به ثمر رسید تا چهار بر صفر پیش بیفتد. تاتنهام که برای باقی ماندن در رقابت با استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم اختیاج مبرم به ۳ امتیاز این مسابقه داشت، بعد از این ۴ گل به خودش آمد، اما فقط توانست ۲ گل را با ضربه‌های ریچارلیسون و سون هیونگ مین جبران کند و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.

لیورپول که تقریبا شانسی برای قهرمانی ندارد، با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار دارد. تاتنهام، اما نتوانست از فرصت شکست امروز استون ویلا مقابل برایتون استفاده کند و با این شکست ۶۰ امتیازی و در رتبه پنجم ماند. تاتنهام با هفت امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استون ویلا پشت سر این تیم قرار دارد و اگر استون ویلا در یکی از دو دیدار باقی مانده اش پیروز شود، آخرین سهمیه لیگ قهرمانان انگلیس را (بعد از منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول) خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند