Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی های تهران فصل نقل و انتقالاتی فاجعه باری را پشت سر گذاشته اند

استقلال در این روزها به منفعل ترین شکل ممکن به فصل جدید رقابت های لیگ ایران نزدیک می شود، فصلی که استقلال باید در آن به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی باشد. 

به گزارش طرفداری، چیزی حدود یک ماه از پایان رقابت های لیگ برتر گذشته است و تیم ها به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات شده اند اما در این بین اوضاع برای تیم قهرمان یعنی استقلال متفاوت تر از سایر تیم ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به عملکرد مدیران استقلال در میانه های فصل گذشته، هیچ یک از هواداران استقلال نگرانی ای بابت حوزه نقل و انتقالات نداشتند اما خیلی زود تنها چند روز پس از آغاز نقل و انتقالات انتقادات نسبت به تیم مدیریتی فعلی استقلال آغاز شد و به نوعی ماه عسل مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به پایان رسید. عملکرد عجیب و غریب رقیب سنتی آبی ها ها عرصه را بر مدیران استقلال تنگ تر کرده و حالا به نوعی همه متفق القول هستند که کار آجورلو در استقلال به پایان رسیده و این مدیر به صندلی های بزرگتری نسبت به صندلی مدیریت باشگاه استقلال فکر می کند و این روز ها هدایت باشگاه را از لحاظ مدیریتی به دست اطرافیان خود سپرده و به همین دلیل است که استقلال کیلومتر ها از قافله عقب است.

آبی های تهران به تازگی در یک اقدام پر سر و صدا با ساپینتو قرارداد امضا کرده اند. از پروسه انتخاب چنین مربی ای و پرسش در مورد فلسفه این انتخاب که بگذریم باید به مدیران استقلال بگوییم کار شما با انتخاب یک سرمربی به پایان نرسیده است. اوضاع به گونه ای پیش می رود که انگار مدیران استقلال اصلا میانه خوبی با نقل و انتقالات ندارند. طبق شنیده ها افسار نقل و انتقالات باشگاه به دست یک دلال و چند تن از اطرافیان آجورلو سپرده شده و منتقدان آجورلو می گویند در درستی این روایت، شکی وجود ندارد اما باید اعتراف کرد خروجی استقلال در نقل و انتقالات می گوید این اطرافیان و دلال ها حتی در کار خود هم بهترین نیستند و تنها به دنبال سود بردن از برخی قرارداد ها هستند، تیم های زیادی در فوتبال ایران هستند و بوده اند که با این شیوه بسته شده اند اما بدون شک استقلال هم اکنون ضعیف ترین ایجنت ها و مدیران نقل و انتقالاتی را کنار خود دارد افرادی که تنها به صرف این که مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال است در این موقعیت حضور دارند و هر جا که باشند به دنبال سود بردن هستند و به نوعی کارشان اصلا نقل و انتقالات نیست و نبض بازار جا به جایی بازیکن را در دست ندارند.

از شو آف تا شو آف؛ لطفا شو آف های خود را به عرصه نقل و انتقالات هم بیاورید!

مدیران استقلال پس از انتخاب سرمربی جدید با راه انداختن یک میتینگ و معارفه ریکاردو ساپینتو در مقابل چشمان هواداران استقلال صحبت های در ظاهر قشنگی را بیان کردند و با امضای چند قرارداد تجاری مثل چند ماه گذشته به خوبی حفظ ظاهر کردند اما اوضاع با چند ماه گذشته تفاوت اساسی ای داشته است. فصل نقل و انتقالات جایگاهی برای شو آف های این چنین نیست و هواداران در چنین فصلی چیزی به جز تقویت تیم را از مدیران انتظار ندارند شاید اگر این قرارداد ها یا شعار ها و اتفاقات در طول فصل می توانست چند ماهی هواداران استقلال را راضی نگه دارد اما عمر تاثیر گذاری این اقدامات شو آف گونه چند ساعتی بیشتر نبود و حتی صحبت های قشنگ سرمربی استقلال که صحبت از تشنگی برای قهرمانی و قدم گذاشتن در رویاهایش می کرد هم نتوانست جو را برای مدیران استقلال تلطیف کند اما به نظر می رسد تیم آجورلو سرمربی ای را انتخاب کرده است که مخالفتی با راه انداختن چنین نمایش هایی ندارد. با یک مثال کوچک این بحث را به اتمام می رسانیم؛ شاید اگر بدون دانش قبلی و دانستن محوریت مراسم استقلالی ها به این نمایش نگاهی می انداختیم نمی توانستیم صرفا بگوییم این مراسم تنها برای معارفه سرمربی جدید استقلال بوده است، در این مراسم تنها گوشه ای از صحبت ها به سرمربی استقلال و معارفه او ربط داشت و در این بین مصطفی آجورلو پس از صحبت کردن علیه صداسیما چندین قرارداد تجاری مقابل دیدگان همه و کنار ساپینتو امضا کرد و پس از هرکدام از این قراردادها خود ساپینتو با بالا بردن دست طرفین قرارداد عکس یادگاری می گرفت. این اتفاق قطعا اتفاق منفی ای نیست و حتی تصمیمی خوب برای درآمدزایی است اما چنین رفتار هایی از سرمربی جدید خارجی استقلال پالس های مثبتی را به سمت ما ارسال نمی کند چرا که آن سخت گیری باید و شایدی در او دیده نشد و انگار این سرمربی تمام تحت سلطه ایجنت ها و اطرافیان آجورلو است و حضورش در استقلال شروطی داشته است. شاید اگر مدیران استقلال اندکی از این نمایش های زیبا را به داخل بازار نقل و انتقالات می آوردند الان با رقیب خود از لحاظ جذب مهره ها این قدرها فاصله نمی گرفتند.

از این صحبت ها که بگذریم به نگرش و ذهنیت سرمربی جدید استقلالی ها می رسیم. استقلال به اندازه کافی در این بازار فرصت را از دست داده است و تقریبا مهره های زیادی برای جذب باقی نمانده است و در چنین شرایطی تنها اعمال فشار از سوی سرمربی می تواند اوضاع را کمی سر و سامان ببخشد. شاید سرمربی استقلال این روز ها به قول خودش به رویایش رسیده است اما باید این نکته را درک کند که در فوتبال ایران فضایی برای قدم زدن در رویاها وجود ندارد و خبری از فضای ایده آل برای کار کردن نیست. بدون شک فوتبال ایران یکی از عجیب ترین فضاهای فوتبالی جهان را دارد. فوتبالی که به شدت به دلالیسم و مدیران غیرورزشی ای وابسته است که در میان تصمیماتشان ابتدا تفکرات سیاسی خود را در نظر می گیرند و موضوعات فوتبالی آخرین چیزی است که به آن فکر می کنند. سرمربی ای که می خواهد در فوتبال ایران موفق باشد از رسانه ها گرفته تا مدیریت بازیکنان و تماشاگران همه را باید تحت تاثیر خود قرار دهد وگرنه پیش از آن که به توفیقی دست پیدا کند باید غزل خداحافظی را بخواند. تا به اینجای کار فضا به گونه ای رقم خورده است که انگار اطرافیان آجورلو مربی ای را برای استقلال انتخاب کرده اند که توقعات چندانی ندارد و تنها صرف حضور روی نیمکت استقلال حاضر است بدون اعتراض به کار خود ادامه دهد.

حالا هم یک هفته آز آن روزی که آجورلو ادعا کرد پس از انتخاب سرمربی از خرید های خود رونمایی می کنیم گذشته است و همچنان تمام خبرها پشت درهای باشگاه پرسپولیس است...

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیران استقلال نقل و انتقالات فوتبال ایران سرمربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد