Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام فخری، سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص انتخاب شهردار جدید فردیس، گفت: محمدرضا احمدی نژاد، علیرضا قربانی، حسن مدیر روستا، حمید شهسواری، مهدی ناصری مقبل، سعید صفری و ظهوری منش افرادی هستند که رزومه آنها وصول شده و برای انتخاب شهردار مورد بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه روز سه شنبه بررسی برنامه‌های ۷ کاندیدای مورد نظر آغاز می‌شود، افزود: روز ۳ شنبه، ۷ تیرماه در صحن علنی شورا ۲۰ دقیقه وقت برای اعلام برنامه ها در اختیار هر یک از کاندیداهای احراز سمت شهردار فردیس قرار خواهد گرفت و از بین ۷ نفر، ۴ کاندیدا برای بررسی در مرحله بعد انتخاب می‌شوند.  

این مدیر شهری‌ اضافه کرد: روز ۴ شنبه، هشتم تیرماه با ارائه برنامه‌های تکمیلی از سوی هر یک از کاندیداها طی ۲۰ دقیق در صحن علنی شورای اسلامی شهر، با رای اعضای شورا از بین ۴ کاندیدا دو نفر برای بررسی نهایی انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه ۹ تیرماه دو کاندیدای باقیمانده، ۴۵ دقیقه برای ارائه برنامه های خود در صحن علنی شورا وفت دارند، گفت: این نشست با پرسش اعضای شورا از دو کاندیدای نهایی همراه خواهد بود. 

فخری گفت: روز شنبه ۱۱ تیرماه شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر فردیس انتخاب و به مراجع بالادستی معرفی می‌شود. 

وی در راستای شفاف سازی در خصوص گزینه های معرفی شده توسط هر یک از اعضای شورا، بیان کرد: از بین کاندیداها محمدرضا احمدی نژاد توسط آقایان کریمی و امانی معرفی شد.‌ صفری گزینه دوم‌ آقای امانی است و ظهوری منش را آقای عبدلی معرفی کرده است. مابقی اعضای شورا مایل به شفاف سازی در خصوص گزینه های خود نیستند. من هم دو گزینه را که شایستگی حضور در جمع کاندیداهای شهردار فردیس را داشتند، دعوت کردم که‌ درخواست من را نپذیرفتند.

گفتنی است شورای اسلامی شهر فردیس پس از دریافت نامه فرمانداری مبنی بر پیگیری عدم احراز سکونت شهردار فردیس، دوشنبه هفته گذشته محمدرضا آژیر شهردار فردیس را عزل و حسین عاشوری را به عنوان سرپرست شهرداری فردیس معرفی کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت شهری شهرداری فردیس انتخاب شهردار فردیس شورای اسلامی شهر شهردار فردیس اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا حاجی بگلو ظهر دوشنبه در همایش روز ملی شوراها در نیشابور اظهار کرد: هدف از تشکیل شوراها در روستاها و شهرها واگذاری امور روستایی و شهری به مردم است.

وی افزود: لازم است برخی قوانین در رابطه با اختیارات شوراها تغییر پیدا کند تا نحوه کارکرد این نهاد مردمی تأثیرگذار تر باشد.

نایب رئیس شورای عالی استان‌های کشور بیان کرد: ۱۲۰ هزار عضو شورا در کشور داریم و نباید بخاطر تخلف یک عضو شورا در یک منطقه تمام اعضای شورا در استان و کشور را زیر سوال ببریم.

وی ابراز کرد: اعضای شورای روستاها هیچ حق و حقوقی دریافت نمی‌کند و ما پیگیری‌هایی در سطح استان و کشور انجام دادیم اما متأسفانه نهادهای مربوطه برای پرداخت حق جلسه اعضای شوراها همکاری نمی‌کنند.

حاجی بگلو تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم قانون شوراها را در سطح کشور اصلاح کنیم و اکنون از سوی شورای عالی استان‌های کشور پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم.

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: طرحی را از سوی شورای عالی استان‌های کشور در حال پیگیری هستیم که هرگونه انتصابی از سوی رئیس جمهور و وزرا در استان‌ها منصوب می‌شوند باید ابتدا تاییدیه شورای استان‌ها را بگیرند.

احیای اقتصاد روستایی باعث رونق تولید کشور می‌شود

همچنین محمد رستمی منتخب مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همایش روز ملی شورا در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی باید انگیزه نوکری و خدمت به مردم را داشته باشند و از سوی دیگر هدفی نیز از خدمت به مردم جهت ارتقای وضعیت منطقه وجود داشته باشد.

وی افزود: احیای اقتصاد روستایی باعث رونق تولید کشور می‌شود و از این رو نقاط قوت، فرصت و تهدید روستاها پایش شود تا شاهد احیای اقتصاد روستایی باشیم.

منتخب مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با شناسایی مشکلات کارخانجات باعث رونق آنها در سال جدید باشیم و اکنون متأسفانه شاهد تعطیلی و نیمه تعطیلی برخی کارخانجات در نیشابور بزرگ هستیم.

کد خبر 6091895

دیگر خبرها

  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • خروج علیه شهردار تهران
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران