Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حجت الله فاضلی گفت: اهالی رسانه و اهل قلم نقش مهمی دارند که به تبیین جنایات آمریکا بپردازند که جامعه به ویژه نسل جوان را از این جنایات مطلع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی  اظهار داشت: این هفته از ششم تیرماه و همزمان با سالروز سو قصد به مقام معظم رهبری آغاز شده است و تا 12 تیرماه ادامه دارد که فرصت مناسبی برای بازگویی جنایات آمریکا علیه بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود:هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برای ما یادآور سوءقصد به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار امام و امت، بمباران شیمیایی سردشت، ترور رییس زندان اوین، به شهادت رساندن آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناوآمریکایی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد به حاشیه بردان اصل انقلاب اسلامی را داشتند، تصریح کرد: خون شهدای ترور، درخت انقلاب را تنومندتر از قبل، در مسیر خود حفظ کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد:  کسانی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند اگر با صداقت این جنایات را برای رسانه ها و مردم دنیا واکاوی و مورد ارزیابی قرار دهند، افکار عمومی خواهند فهمید که دولت های مدعی در این زمینه، چه اعمال ننگینی را علیه یک ملت مظلوم و عدالتخواه انجام داده اند.

حجت الاسلام فاضلی با تصریح اینکه این هفته زمینه برای رسوایی دولت های غربی و در راس آن امریکای جنایت کار فراهم است، خاطر نشان کرد: در راس همه خبرنگاران، اهل قلم و اهالی رسانه نقش مهمی دارند که باید به تبیین این مهم بپردازند تا جامعه به ویژه نسل جوان از این جنایات مطلع باشند.

وی گفت: در طول انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام فرو گذار نبودند و بودجه های کلانی را برای این اقدامات اختصاص دادند و در قالب پوشش دفاع از حقوق بشر به اقدامات جنایتکارانه خود سرپوش گذاشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای تبیین جنایات آمریکا باید از ظرفیت های موجود به ویژه مردمی استفاده کرد چرا که بسیاری از مردم واقف به این جنایات هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جنایات آمریکا حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست خبری مشترک با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: در دو روز گذشته مذاکرات مهمی با امیرعبداللهیان و علی باقری کنی داشتم.

وی افزود: بیش از یکسال قبل بیانیه‌ای صادر کردیم که سند مهمی در خصوص سطح همکاری‌های ایران و آژانس در حوزه پادمانی بود. این سند گام‌های اضافی که طرفین باید اتخاذ کنند را تعریف می‌کند. امروز توافق کردیم که این سند ادامه پیدا کند.

گروسی با تأکید بر اینکه سند ماه مارس کماکان معتبر است، بیان کرد: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران